• yrvädret

Göteborg (med omnejd) 2006

grattis på 1,5-årsdagen!! Åhh det var länge sedan vi firade halvårsdagar... *drömmer mig bort*

Jo jag såg mailen, glömde säga det förut. Har inte hunnit kolla dock. Har suttit här med blomsterhandlar, catering och fotografer, däremellan har jag bakat, suttit i fotbad, funderat över present till Emma och Jan (de som gifter sig i helgen) - men vi kommer ge presentkort på en flott restaurang i Uppsala, det lär de uppskatta!

Pust... och sedan har jag börjat kolla upp mina grejer inför i morgon, då nya jobbet börjar. Önska mig lycka till!

• yrvädret

Princess, det skulle kanske inte vara en så dum ide att låna en. Har inte råd att köpa mobil just nu. Så får jag, så gärna!

Ninni - jag hoppas att du kryar på dig!

Hur gör vi nu? Fika den 23 eller 25?

• yrvädret

nej, inte speciellt nervös. Däremot är jag rädd för att försova mig. Är inte världens morgonpiggaste, om man säger så...

Nu är det lika bra att jag stänger av datorn, har suttit här alldeles förlänge. Ska var i säng kl 22, tänkte jag.
    God natt på er allihop - vi hörs imörrn!

• yrvädret

Pust! Nu är jag tillbaka - efter en långarbetsdag... eller nja, den kändes faktisk ganska kort. Jag har haft såå roligt! Jättebra skola och underbara kollegor, det var länge sedan jag kände mig så välkommen

I och med mina kollegor så har jag fått förhinder nästa tisdag den 23:e då vi ska fira en av dem i efterskott för att hon fyllt 60. Ska äta lite gott och sedan ska vi köra femkamp på liseberg, ska bli kul det med

Jag fikar gärna den 25:e eller 26:e istället!

• yrvädret

ninni

Jag har fått jobb på Skånhällaskolan i Lindome. Riktig bra skola.

Vad är det för butik du har? eller jag just det, du får inte göra reklam

Jag är ledig fredagar om mitt schema går igenom, så jag kan när som.

• yrvädret

princess

nae, jag tror att det ligger för långt bort. Blir en himla bit att köra ned till Kungsbacka med varm mat. Vi avvaktar nog.
    Men tack för tipset

Angående såpbubblorna så tänkte jag att vi kunde diskutera dessa på nästa träff. Det är ju inte superbråttom direkt

• yrvädret

God morgon! Skulle egentligen skrivit ett inlägg vid sju, men fick migrän J*vla sunkis... Men med lite envishet och huvudvärkstabletter går allt. Inte så jättekul att komma senare andra dagen på sitt nya jobb.

Linda - jag tror såpavattnet i vanliga "leksaks"-såpbubblot är färgat (typ som såpa/yes) och därför färgar. Men som sagt, pröva.

• yrvädret

ninni, så duktig du har varit!

Nu mår jag bättre tack, när jag får migrän är jag snabb med panodilen, så jag lyckades avvärja det värsta. Efter 4 huvudvärkstabletter kan man inte göra annat Som tur var förstod de andra på jobbet, det var flera som led av migrän själva. Dessutom kom jag bara 1,5 timme sent, så det var ok.

Tomas har varit på jobbintervju idag, så hoppas, hoppas! att han får det. Verkade vara ett riktigt bra jobb oxå!

Appropå såpbubblor, tyckte jag att bröllopsbubblorna är bra för att det är småflaskor. Leksaksbubblor finns ju oftast bara i stora burkar och det blir ju jobbigt att dela ut till alla gäster (och dyrare).

Jag kan fika på onsdag (efter kl 18.30) - men jag träffas hellre på fredagen.

• yrvädret

Hm, skulle vilja se mig få upp gubben på en pardans... ehh, han dansar aldrig nykter, om man säger så

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006