• yrvädret

Göteborg (med omnejd) 2006

när jag och princess var på eironora så sa hon att antingen så syr hon broderierna (= dyrare) eller så köper man tyg där broderier är påsytt. Eller minns jag helt galet, princess??

Hoppas att du får klänningen, princess!

• yrvädret

princess, skämtar du?? Menar de att de säljer en Maggie S med ett utgångsbud på 1 dollar???

• yrvädret

jo, självklart är det en kopia, ibland är man ju bra knäpp Men ändå, brudklänning för 1 dollar!!
    Hur mycket är din klänning uppe i nu?

• yrvädret

Det var inte så farligt

Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Är helt slut... Det är jobbigare att jobba i skolan än vad jag trodde...

• yrvädret

Princess - det verkar bli repris på förra fika-vädret Ett paraply är kanske lämpligt dens gång, månne tro??

• yrvädret

Princess - om jag får så vill jag gärna låna mobilen. Skulle vara toppensnällt!Även om vi fått pengar nu, så har vi liksom inte råd med dyra utsvävningar denna månad...

Vårbrud - ungarna är jättehärliga! Det är ju en hel del att tänka på så här i början - så hjärnan är överkokt Ska bli skönt att ha tre lediga dagar att slappa på och planera bröllop! Annars är alla jättetrevliga (hittills) - känner vä att man passar mer personlighetsmässigt med vissa personer. Sedan är det en ganska stor ålderskillnad mellan mig och mitt arbetslag. De flesta är över 45 utom jag. Så det lite känns som att de ser på en som en oerfaren ungspoling som inte blivit torr bakom öronen... Jag är ändå 26 år och har endel erfarenhet, om än inte 30 år... Fast om 30 år är det jag som sitter där och undrar vart åren tog vägen och ska "lära upp" nyexade lärare...

• yrvädret

Jag kommer in med bussen på kungsportsplatsen. Sedan går jag ju upp. Vart släpper Henri av dig?

• yrvädret

oki - Ska vi säga att vi träffas utanför på gatan då? Kl 14?
    vi kanske kan hoppa in på matton efter Ramonas, vill kolla på papper till inbjudan!

• yrvädret

Är inte momsen pålagd på matton?? Inte konstigt att jag tyckte det var billigt där!!

Er andra träffar vi kl 17 - mitt i kompassen?

• yrvädret

princess

Det var nice!! Ska kolla upp det grundligare i helgen när jag har mer tid!! Du kan ju få fortsätta göra våra inbjudningskort, nu när du ändå har börjat!

Förresten jag har hittat "mina" klänningar! Gå in på www.maggiesottero.com , välj i rullisten "select by name" klänningarna Lillian och Lilly. Något sådant liknande skulle jag vilja ha...

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006