Göteborg (med omnejd) 2006
Åhhh va gulligt av honom!!
Kan tänka mig att det underlättar för er... Tycker att det var gulligt av honom att bara skriva dikten och klippa ut bilder
Lindha, tack förresten för mailen!
Åhhh va gulligt av honom!!
Kan tänka mig att det underlättar för er... Tycker att det var gulligt av honom att bara skriva dikten och klippa ut bilder
Lindha, tack förresten för mailen!
Oj, oj, oj vad tomt det blev här när solen började skina... Tyvärr har jag inte varit ute i solen på 2 veckor eftersom jag varit sjuk en vecka, fullbokad i helgen och denna veckan har det varit, och kommer fortsätta att vara, full rulle på jobbet.
Idag är det ju dock 10 månader kvar till den stora dagen Men jag känner att jag vill beställa en klänning nu!!! Blir mer och mer tänd på klänningen på den bilden som jag visade...
Grattis förresten Ninni till din klänning! Jag antar att du är hur fin som helst i den
Nåväl tjejer - ha en skön sommar med mycket sol och bad!! Förhoppningsvis hörs vi väl av mellan glassätarstunderna
Hurra!!! Har förstått på Laverdan-tråden att du haft en del problem... Skulle gärna se bilder! Är din klänning oxå i paketet?
Åh vad lättad du måste vara Bride2B!
Ninni, har ni berättat för svärmor? Är det kanske därför hon tappat intresset? Hittade ni något bra vin i Spanien (för det var väl nu ni skulle ner...)?
Något nytt fikadatum är inte bestämt. Kanske kan bli svårt nu under semestertider. Jag ska troligtvis finnas anträffbar 1 vecka till och sedan vet jag inte...
Nu ska jag ut i solen och gotta mej
Härligt att "se" dej igen Trollvinter!! Hoppas du njutit av "semestern" Ni får ju dock en härlig semester i Spanien - smart med redan betald boplats!
Grattis både yrvädret och ninni till era jobb och välkommen till Framsidan yrvädret! Måste vara skönt att vara på plats och att dessutom fått hem den lilla pälsbollen
Du ska se att de snart kommer överens.
Nu tänkte jag dra mig tillbaka och ta ut min semester På torsdag ska jag dock ut på byn och förhoppningsvis prova klänningar tillsammans med mamma!!! Måste ju bestämma mig snart...
Ha en alldeles underbar fortsatt sommar. Jag tittar nog in då och då!
Kram
Här händer mycket! Jag är på semester och bara latar mej Blev lite orolig när ni började snacka barn, för jag trodde vi skulle buta forum efter alla vigslar och ge oss in på grav.problem istället för inbjudningskortsproblem
Kan inte vara med på någon fika/grill på min semester. Varenda dag är uppbokat nu som det ser ut...
Ninni, synd att det blev som det blev med huset, men jag tror att det är ett vanligt fenomen med små söta billiga hus att eftersom utropspriset är lågt kommer många och tittar och så drivs priset upp.... *jäkla husspekulanter *
Var förresten och shoppade hos din syster idag! Blev ne mycket fin, vit kreation till att dölja behagen med Hon hade ju dessutom lite rea - toppen! Var mycket fint tillbra priser. Tilläggas bör att jag är kinkig vad gäller BH-val och brukar inte hitta något som passar... Bra butik!
Hoppas ni har det bra i nyinköpta trädgården, på tåget till Gräfsnäs eller var ni nu befinner er! Själv drar jag ut på sjön nu
Kram på er alla!
Så, då var man tillbax i vardagen igen. Himmel vad ni skriver och skriver. Tar ju en timma att uppdatera sig sedan jag var här inne senast...
Verkar som att det dykt upp ett par nya "medlemmar" - välkomna!
Spännande att det blev ridning till slut! Har insett att en kompis tjej är hästtokig och i helgen bestämde vi oss för att någon gång under hösten ska vi 4 träffas och jag ska för 1:a gången sitta själv på en pålle. Detta betyder ju att jga kanske kan följa med nästa gång ni ska iväg
Jag och mamma var ju och kollade in klänningar på Tony´s och ett annat ställe på Vasaplatsen. Blev verkligen peppad och nu har jag nog bestämt mig för en massa detaljer om hur jag vill ha det. Då återstår ju bara att hitta en klänning som har alla dessa egenskaper... Som om det skulle vara enkelt *suck* Jag och m2b kom i alla fall fram till att jag bör beställa (blir nog från någon sömmerska på nätet) senast strax efter nyår.
Angående fika så kan jag i stort sett när som helst. Ska bli kul med en uppdatering såhär i slutet av sommarsolen
Den 26:e kan inte jag
Ninni - kul att ni handlat in nytt! Jag var ju där och shoppade på semestern. Toppen!!! Vill ha en likadan till fast i annan färg. Fanns tyvärr inte då, men nu kanske
Är oxå lite inne på bubblorna, men vad händer om det regnar den Dagen?? Måste man kanske ha en backup??
Lidha - blir ju fläckar på typ diskbänken om en bubbla landar där... Men jag vet faktiskt inte. Kanske måste köpa en burk och testa
Oxå lite nyfiken på bubbeltestet...
Gällande fika kan jag alla dagar utom 20:e 26:e 27:e 28:e som det verkar just nu.
*duktig ninni*
Måste ta upp ett ämne som vi pratade om på en av våra fikastunder - DANS
Har kollat och hittar bara vals/bugg/foxtrott på en dansskola, nämnligen Lazars. Kostar 700 för 7 x 1.5 timmar och det finns kurser söndag(18.45-19.45), tisdag(20-21.30) och torsdag(20-21.30). Kursstart är 4, 6 eller 8 september. Jag och min m2b ska anmäla oss till tisdags-omgången. Någon som är sugen på att hänga på?? Vore ju såå himla skoj om vi kunde lära oss tillsammans