jaha.. nu skall jag bli en av de där tjejerna som måste gnälla av mig lite extra..
tänkte skippa att göra en egen tråd.. pratar hellre med er som jag känner och som jag vet är goa å snälla..
alltså.. min bästa vän och tärna är tydligen väldigt upptagen..
jag vet att hon jobbar mkt å så, så det säger jag inget om.. men jag vet också att hon e hemma lite då och då när jag ber hennes sambo säga åt henne att komma ut på msn så vi kan prata..
jodå, visst det skall han göra..
precis som för fem minuter sen.. men då höll hon på med att baka och hade gjort sen tre ungefär.. okej, tyckte ju att hon borde va klar då.. men men
äh, jag e en riktig gnällfis.. men tycker faktiskt att det här e riktigt trist.. vill ju ventilera framgångar och motgångar kring bröllopet med henne.. och även tjöta rent allmänt.. jaja ok.. det blir väldigt mkt bröllop :D kan jag bli så klandrad?? det e ju det största som hänt mig hitills iaf..
jag sa till henne för någon vecka sedan hur jag upplevde det.. så jag har faktiskt försökt göra ngt åt det...
problemet är att jag inte vet om jag eg skall klandra henne.. har en kännsla av att hennes älskling e lite halvdisträ så som en annan själv e ganska ofta..
jag frågar om han kan säga till henne, han säger javisst, tänker att han bara skall spela på datorn lite till, lite till blir ganska mkt och han har helt enkelt glömt..
vet inte om det är så.. men skulle kunna tänka mig det... och som sagt.. e ju likadan själv ibland..
men alltså, jag har bott här sen mitten på juni förra året, och vad jag kan minnas har hon alltså inte ringt en enda gång sedan dess...
jag ringer själv inte dit så ofta, men det händer.. brukar dock som sagt försöka få fem, tio minuter över msn.. men inte ens det får jag..
vi har känt varann sen jag va 13, lite drygt 7 år nu.. det låter kanske inte så jäkla mkt eg, men vi har ju verkligen delat vår uppväxt genom tonåren tillsammans.. en av de tuffare perioderna i de flesta människors liv..
jaja, som sagt.. behövde gnälla lite