Inlägg från: majbruttan |Visa alla inlägg
  • majbruttan

Göteborg (med omnejd) 2006

Princess hemsidan finkade här oxå - jättefin!

Nu ar vi anmält oss till danskursen. Det blev tisdagar som "huvuddag", men man kan byta till söndag eller torsdag om man har förhinder på tisdagen.

Tror att jag hittat en klänning jag vill ha oxå... Vågar knappt tro på det själv, men jag funderar allvarligt på att beställa den snart och ev. hinna ändra mig. Är lite typiskt mig nämnligen... Den kostar bara $199+$55(frakt)

Tycker ni att man kan ha en vitguldsring som vigselring till en förlovningsring i vitt guld?

• majbruttan

förlovningsringen är i RÖTT guld...

• majbruttan

Lindha, vilka fina klänningar du hittat!!! Jag gillade först FY nr 2 bäst, men när jag sen tittade lite närmare måste jag nog, liksom föregående talare och din fästman, hålla med om att FY nr1 är bättre. Tror att ju mindre "krimskrams" och "bubbel" det är på din klänning desto bättre. Risken finns att du försvinner annars eftersom du är så liten. Förstår du?

Min klänningskänska ha växt fram kan jag säga. Har provat lite olika modeller och lagt märke till detaljer jag vill ha och inte ha. Ex. ingen ärm, inte korsett, vill ha skrynklig midja etc... Sen har jag försökt leta efter en sådan modell på bilder på intenet och nu tror jag som sagt att jag hittat en, eller... Äh, du ser - jag velar ju ändå trots att jag i huvudet vet hur jag vill ha det, tror jag... *suck* Det finns säkert en klänning till var och en av oss någonstans därute

• majbruttan

Trollvinter - sömmerskan har tyvärr tagit bort bilden från sin hemsida, men den är ganska lik MS Dion om man tar bort alla pärlor och dekorationer bak samt ersätter korsettsnörningen med dragkedja.

Din hemsida princess - gör du den i front page eller??

• majbruttan

Jag glömde - Välkommen MakeMeUp

• majbruttan

En sak till Trollvinter - Kul att ni ska till Ada Vill oxå dit snart och planera, men jag får nog vänta ett tag till...

• majbruttan

nej princess, jag var bara nyfiken för jag blev själv sugen på att fixa en...

• majbruttan

Är det fika NU på fredag vi pratar om (i morgon alltså) eller nästa fredag?

• majbruttan

Jag har inget speciellt för mig. Ett glas vin i solen kanske?

• majbruttan

Jag skickar dej ett mail med mitt mobilnummer så kan vi väl höras om tid i morgon. Vore ju superkul om fler kunde komma med

Skulle inte tro att det kommit igång, men uteserveringarna är väl fortfarande kvar?!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006