Göteborg (med omnejd) 2006
ÅHHH!! Jag skulle gärna komma upp på hästryggen igen!! Jag har inte ridit på jättemånga år men saknar det något enormt! Det skulle verkligen vara jättekul att hänga på.
ÅHHH!! Jag skulle gärna komma upp på hästryggen igen!! Jag har inte ridit på jättemånga år men saknar det något enormt! Det skulle verkligen vara jättekul att hänga på.
Aj, då! Nästa vecka är nog ganska brunt för mig - dels har vi endel saker inplanerat, förutom lägenheten, och dels ligger vi lite kort om pengar. Vill jättegärna följa med, men de närmsta veckorna har jag svårt att ta mig någonstans alls (Dumma ekonomi som förbjuder utsvävningar!! *grrr*)
Islandshästar i höst?! Det låter toppen! jag är på!
Jensp: Välkommen!!
Princessdiamond:
Jo här är det full rulle Börjar väl komma iordning så smått. Ska in till stan imorgon, kolla botaniska trädgården och smygkolla brudklänningar
Tyvärr så har ju eironora semesterstängt så vi kan inte gå dit. Eironora har bara brudklänningar till försäljning, va? Tyckte jag såg det på hemsidan. Vet du hur mycket det kostar på ett ungefär att sy upp en klänning där?
Idag har vi haft en produktiv dag, jag och Tomas. I förmiddags åkte vi till Botaniska trädgården och titta om vi kunde hitta någon fin vigselplats. Allts skulla varit frid och fröjd om det inte hade 1) börjat spöregna och 2) åskat. Som tur var hade vi varit förutseende och tagit med paraplyerna. Fast nu fick vi i och för sig se hur allt såg ut i det värsta tänkbara bröllopsvädret
Men botaniska är verkligen vackert. Vi ska åka dit en annan dag då det är solsken och titta också samt prata med personalen om vi kan ha vigseln där.
Efter vår dyblöta promenad åkte vi ned till stan och gick och tittade på brudklänningar på de större firmorna (typ Ramona, Remanns och Tony´s) Så mycket klänningar det finns!! Jag provade dock ingen, tanken var att bara leta reda på de olika butikerna. Som det känns nu kommer jag inte köpa min brudklänning i någon av dessa butiker - jag vill nog ha lite mer personlig service än vi fick.
Men det känns bra att äntligen ha satt igång.
Appropå fika, så har jag svårt att komma ifrån på helgerna så en veckodag passar mig bättre, tisdag eller torsdag funkar jättebra. Jag kan hela nästa vecka - förutom fredag för då ska jag på U2!!
Barnfabrik... nääe det dröjer nog ytterligare ett par år. Vill jobba ett tag först och Tomas måste ha fått ett fast jobb. Som tur är har jag en bebis i min närhet som jag kan gosa med när min bebisabstinens blir för svår (Är faster till en 4 månaders liten tjej)
Kan ju tyvärr inte fika på lördag den 30 heller (familjeträff på Tomas sida)
Fika i Botaniska är jättemysigt - vi tog en fika där igår, när det regnade och åskade som värst.
ninni - det känns bra att pejlat av läget, ja. Eironora har semesterstängt nu, annars så skulle jag gått dit direkt, jag har hört så mycket bra om henne här inne!
Du får berätta hur det gick med hustittandet!!
p.d
Hur blir det med fikan den 26:e? Är den fortfarande aktuell?
Om ett år kommer jag vakna som fru Efter en mycket trevlig bröllopsnatt, får jag hoppas
Princess
Jättefina kort! Vad tror du om att träffas någon gång i vecka 32 (8-12 aug)?
Vi kommer vara ganska upptagna både denna och nästa vecka.
Tyvärr är jag inte fika hos Trollvinter på lördag Ska ju på U2 på fredag!!
och på lördag är det familjeträff.
Jag trodde verkligen att jag skulle få mer helger och kvällar lediga nu när vi lämnat studentlivet, men icke... Hoppas det blir bättre till hösten
Det är veckan innan jag börjar jobba
Förresten ska vi gå någon dag och titta på brudklänningar? Sen när Eironora öppnar igen?