• ninni7805

Göteborg (med omnejd) 2006

lindha:
    jaaa islandshästar absolut!!! kul :)
    här går det så där med städandet idag... men har fått lite gjort iaf.. tar låång tid när det inte är kul ;) men med bra musik o högt så är det lite roligare.. men kanske inte för grannarna ;)
    vi har oxå komit av oss lite i planeringen... men ska ta tag i det nästa vecka hoppas jag.. vi tänkte få så mkt som mjöligt klart nu o inte göra ngt i höst o ta upp det i vinter igen, men vifår väl se hur det blir med det..
    kramar på er

• ninni7805

Välkomna hit Vårbrud-06 och jensp

Lindha:
    nu är jag hemma.... va tvungen att jobba över....... suck!! jag skickar en länk till dig imorgon via mail :) hittar inte den just nu, inte så konstigt kanske eftersom ögonen går i kors ;)
    natti på er tjejer så höres vi imorgon!
    kramar

• ninni7805

hallå tjejer!
    nu har jag fått mitt schema för dom här 2 veckorna.. jag är ledig helgen den här veckan och nästa vecka är det ledigt: tisdag, torsdag, lördag och söndag.. passar en fika in ngn av dom dagarna för er???

trollvinter och lindha:
    ni har mail :)

• ninni7805

trollvinter:
    tycker det låter som ett mkt bra förslag att ha en fika/grillning hemma hos dig nästa helg! man kan ta buss ut till dig va?

• ninni7805

Lindha:
    bebisfabriken ligger nere än så länge, hade tänkt vänta ett år till ungefär efter bröllopet.. men vi får väl se hur det blir ;) mkt beror ju på vår ekonomi tyvärr, skulle gärna skaffa bebis direkt efter bröllopet, men det blir nog lite tajt med pengar....

Jensp:
    ha det så bra i Lysekil!!

• ninni7805

Trollvinter:
    låter ju bra med bussarna :) vi får väl se hur mångadet är som kan följa med på lördagen..

Botaniska låter som en utmärkt ide för nästa Göteborgsfika! Det är länge sen jag va där (har inte varit där sen vi förlovade oss där 2003).. och det är ju sååå mysigt där :)

Yrvädret:
    Det va värst va duktiga ni va då! Kanske känns rätt så skönt att ha kollat in läget här nere i götet nu när ni är göteborgare ;)
    Angående klänningar så kan jag rekomendera Eionora vid korsvägen! Hon är toppen och relativt billig om man jämför med dom stora butikerna.. plus att jag tycker att man blir bättre behandlad hos henne!

Idag blir det hustitt lovar att höra av mig efteråt till er och berätta!

kramar

• ninni7805

Trollvinter:
    Jag kan inte grilla lördagen den 30:e :( är tvungen att jobba extra.. trist men behöver pengarna så jag kunde inte tacka nej :(

men vad säger ni om en fika nästa vecka på botaniska?? torsdagen på eftermiddagen eller möjligtvis tisdagen oxå på eftermiddagen.. vad säger ni????

kramizar

• ninni7805

Huset ja......... det va supergulligt :) perfekt i många avseenden, inte så perfekt i vissa andra :( för det första så va det mååååånga som va och tittade på det sen så va det lite att göra med det som kommer att gå på rätt så mkt pengar (bland annat byta dränering runt hela huset) så vi kommer inte att lägga ett bud på detta lilla hus... men det kommer fler hoppas vi :)
    Ni älvängenbor får gärna ropa om ni ser ett fint hus till salu!!! så kanske ni blir fler ;)

idag börjar jag inte jobba förrns kl 15.. riktig lyx för mig! jobbbar visserligen till 24 ikväll, men jag hinner ju hitta på lite innan jobbat iaf.

Bröllopsplaneringen i förrgårkväll gick superbra! vi fick en hel del gjort :)

Trollvinter:
    er lokal, La cuve eller vad den nu heter, vad får ni ge för den? får man ha med egen mat och dryck?? vi funderar nämligen ta den istället för byggdegården... hur kommer man i kontakt med dom som har den?? många frågor jag vet ;)

kramkram på er alla!

• ninni7805

hej hopp allihopa!
    islandshästar låter superkul :) men jag kan som vanligt inte säga om jag kan eller inte än.... får mitt schema för den perioden nu på söndag så efter det kan jag garanterat säga om jag kan eller inte ;) hur mkt skulle det gå på??
    fika i aug/sep låter som en toppenide!! när?? v. 32 låter bra.. men jag vet som sagt inte än eftersom schemat........... blä....

princess:
    jag ska kolla på dina inbjudningar lite senare idag.. nyfiken :)

• ninni7805

princess:
    va fina inbjudningskort!!!! ser fram emot att få se dom i verkligheten :)
    hur har det gått med klänningen? beställde du ngn av dom 3?

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006