Göteborg (med omnejd) 2006
Ok inget vin i morgon...
Jag ska fortsätta greja med hemsidan om oss så kanske ni kan få se den någon dag
Ok inget vin i morgon...
Jag ska fortsätta greja med hemsidan om oss så kanske ni kan få se den någon dag
Princess - du har verkligen inspirerat mig. Tack!
Jag har suttit hela kvällen med pysslandet och knåpandet av vår hemsida, men är inte ens halvfärdig. Och visst blir det så att man hela tiden ändrar sig... Sambon har dessutom godkänd layout, färger etc
Fiiiin klänning Lindha!! Hoppas att affären kan hjälpa dej så att du kan få tag på klänningen. Ang era toast-problem kan jag inte annat än att hålla med de övriga - för er egen skull övertala dem att de inte bör ta på sig detta ansvar (som det faktiskt innebär) med en liten ny knodd.
Är lite avis på er som ska få fika... Antar att det inte går att ses lite tidigare, typ efter lunch på fredag Nej, fika ni så hoppas jag att jag får en summering sedan
Ninni - synd det där med namnet. Har oxå börjat kolla ite på det där och vad jag förstått så är prv ganska så kinkiga...
finfina klänningar, princess. men det är ju mkt billigare att beställa på nätet...
Visst kan vi ses till lunch, ninni. Ska vi säga kl 12 vid Bohusslöjd??
Ni andra kommer med all säkerhem få fint väder på em/kvällen tillsammans
jo det stämmer, ninni. Blir det bra?
Lycka till Lindha!!! Jag håller oxå tummarna
Det var en finfin klänning och jag tycker att det passade toppen på dej, Princess!! Tycker det var OK med halteneck, men det är ju du som ska känna att det är bra...
Hoppas att du kompenseras för felsyningen
Hur gick det med klänningen, princess??? Vann du budgivningen?? *väntar med spänning*
princess, undrar just om de hade erbjudit dej att köpa den för $100 om du hade stannat där... Men jag har å andra sidan alltid varit lite skeptisk till det där med auktioner, för ibland får jag för mig att ägarna är med och trissar upp priset...
Synd dock att du inte vann Du får sätta dej med budgeten och kalylen igen och överväga. Har du provat en liknande klänning i verkligheten?
ninni, det blir bra kl 12 (ev.under ett tak )
Matton?? detta måste jag ha missat... kan det kanske vara så att jag "måste" gå dit imorgon Vart ligger det yrvädret?? Du förresten - trots att du är yngre så behöver inte du vara sämre. Tror att ungarna gillar dej bättre
Hur gamla är de?