Göteborg (med omnejd) 2006
...hmm, hittar du skulle stått sist... knepig den här datorn...
...hmm, hittar du skulle stått sist... knepig den här datorn...
Oj, ni har ju hunnit med flera sidor under helgen!
Jag vill också med och fika!
Låter härligt med Aruba Ninni
Hejsan tjejer!
Jag måste eventuellt ställa in fikan för min del i kväll... Har lite för mycket att göra på jobbet, så eventuellt jobbar jag över. Ska kämpa på under dagen för att bli färdig så snart som möjligt, dock!! Vet ni vart ni går så kanske jag kan sluta upp senare? Men, sannolikheten kanske inte är så stor... Jag hör av mig senare under dagen!
Hmm, jag vill ju gärna!!! Men, som det ser ut just nu funkar det inte
Hoppas att vi SNART kan boka in en ny tid!
Jensp och Lindha: vi syns i alla fall på lördag på ridningen. Ska bli jätteroligt
Ah! Då vet jag var ni är i alla fall Ska försöka ta mig förbi senare, men lovar inget.
Detsamma! Men, om jag inte kommer ikväll, så vet jag en som kommer att tjata om att planera in en ny fika snart
Haha, vilka underhållande trådar ni har hittat...! Men, yrvädret: hopphage?! Kanske ingen som ser om det inte går att ta bort!?
Vad roligt att ni hade det trevligt på fikan. Själv satt jag på jobbet till klockan nio på kvällen... Men, jag LÄNGTAR till nästa tillfälle!! Jag träffar ju några av er på lördag i alla fall - ska bli roligt att rida, men jag har heller inte någon direkt erfarenhet. Det var längesedan!!
Jag har varit och pratat med Jenny på Älvfoto. Hon har SÅ fina bilder! Priset beror på vilken typ av album och hur många bilder man vill ha, men allt från 2500:- till 9000:- tror jag. Vi kanske hamnar någonstans mitt emellan skulle jag tro.
Vi ska försöka laga allt själva, men kommer troligtvis att ta hjälp av en kock samma dag (då vill vi inte att någon i familjen ska behöva stå i köket)... Vi får se hur det går med den saken. Så, ingen catering här...
...du var mig en flitig kalasbesökare Princess!! Det skulle vara hemskt trevligt, men jag har insett att jag nog inte hinner med något kalas iår...
Får bli nästa år istället
God morgon!
Ajajaj... jag har träningsvärk i ljumskarna idag. Igår var det bara ont i rumpan och lite träningsvärk - idag gör det ONT. Men, jag tar gärna en tur till med islandshästarna Det var roligt att tölta och ännu roligare att galoppera!!
Fika den 23:e passar bra, men inte den 25:e!