Inlägg från: Vårbrud -06 |Visa alla inlägg
  • Vårbrud -06

Göteborg (med omnejd) 2006

nu får jag ju fundera om, kanske man kan hyra lokal och beställa mat från dem istället.

Ni som skall ha festen i hyrd lokal i Göteborg. Vart skall ni vara och vad kostar det att hyra?

Någon som vet något om lokalerna i Trägårdsföreningen?

• Vårbrud -06

Godmorgon på er allesammans!

Det händer en del när man inte varit inne på BT på en dag. Fin hemsida Princess! Tycker specielt att bakgrundsbilderna med dina "favvonallar" är jättefina.

Hmm jag har undra om någon kan tala om för mig hur man söker efter hemsidor på BT? Jag har letat runt lite men vet inte riktigt vart jag skall hitta dem.

Lindha
    Fina bilder med dig i klänning. Jag röstar också på Forever yours 34112.

• Vårbrud -06

Tror jag har hittat. Menar folk "sök brudpar" kanske? Att det är det som är deras hemsida eller finns det något annat?

• Vårbrud -06

Princessdiamond

Va duktig du är när du knåpat ihop din sida. Jag är imponerad!

• Vårbrud -06

ninni7805

Denna gången följer jag inte med. Jag skall på semester och kommer förhoppningsvis vara ute i ett soligt Bohuslän nästa fredag. Har också anntecknat kommande fredagar i kalendern så att vi kanske träffas allihop nästa månadsslut!

• Vårbrud -06

ninni7805

Tack! Jag håller tummarna jag också. Såg att det skulle regna tisdag - fredag men jag hoppas att de har fel... det har ju hänt förr =)

Lindha

Jag tycker att du skall prata med dem och berätta att du är orolig för att det kanske blir för mycket för dem. Du kan säga att du vet hur jobbigt det kan vara med små bäbisar och att du är rädd för att du lagt på dem ett stort ansvar. Då kan du ju se om de är helt emot att lämna ifrån sig uppgiften eller de lämnar ifrån sig den.

• Vårbrud -06

hehee princess vi tänkte nog ivrigt på det här bägge två. Ser ju ut som om jag är lite koko som svarar nästan samma sak, men jag började skriva inlägget innan ditt kommit upp. =)

• Vårbrud -06

Princessdiamond

Jag tycker jämnt att allt man skriver låter bra i mitt huvud, men sedan skrivet ser det lite tokigt ut. Dessutom har jag väldiga problem med min stavning... =)

• Vårbrud -06

Sitter och tittar på prv efter lämpligt efternamn. Vi vill inte ta något av våra efternamn utan har pratat om att "starta upp vår egen släkt". Skulle ändå vara roligt att heta något som känns som vårt. Kan inte ni inte försöka komma på något fantasifullt?
    Idag heter han Johansson och jag Mandorff kanske det finns något namn om man blandar ihop. Johansdorff låter ifs inte så fint...

• Vårbrud -06

Lindha

Det är ju jättefina namn bägge två. Jag tycker Johansson är för vanligt. Vill inte heta som alla andra därför kan jag inte tänka mig att byta tills hans. Han däremot vill inte byta till mitt för att han vill heta något svenskt. Vilka problem man kan ha... =)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006