Inlägg från: Princessdiamond |Visa alla inlägg
  • Princessdiamond

Göteborg (med omnejd) 2006

om hon syr en fest/balklänning så börjar priset på ca 2000 sa hon till mig.. sen ökar det med vad du vill ha för detaljer, och vad för tyg naturligtivs..

men kan du tänka dig en relativt enkel klänning så borde det bli ett rätt bra pris.. jag funderar faktiskt på om jag ändå inte skall sy upp hos henne ist för att köpa.. vi får se.. det beror på vad det skulle bli för priskskillnad..

• Princessdiamond

yrvädret..

följ med mig till eironora någon gång! bättre service kan du nog inte hitta..
    inte till ett rimligt pris iaf ;)

• Princessdiamond

vet ärligt talat inte..
    skall kolla upp det...

• Princessdiamond

nu är vi färdiga med inbjudningskorten!!! :D
    bara fyra månader kvar tills de skall skickas ;) :D

ska bara skriva färdigt extrabrevet också... *s*

• Princessdiamond

jaa du lindha... om 9 månader e vi alltså gifta båda två ;)

• Princessdiamond

hihi

asså, tjejor hjälp mig!
    det finns tre klänningar på ebay jag är intresserad av..
    köper jag alla tre så kostar det mig 2000 spänn, inkl frakt (det är eg frakten som kostar... klänningarna kostar ca 200 kr st)
    hur skulle ni gjort??

har så svårt att bestämma mig, både för att alla är fina och framför allt för att man inte vet hur mycket man väl tycker om dem när man får hem dem.. bra med reserv då juh ;)

• Princessdiamond

verkar bli svårt med fika...
    har inte hört ngt..

men yrvädret, ville du å gubben ses över en kopp någon dag?

• Princessdiamond

ja på sätt och vis...
    har ju tagit bilder, men ändå gjort i ordning dem själva och skrivt ut dem på papper vi valt och så vidare...

• Princessdiamond

tack trollvinter, och tack lindha också såklart :D

jag kan skicka bild på klänningen lite senare.. (blir bara en isf.. de andra två var färdigsydda och lite för små i strl för mig tyvärr... fast bra på ett sätt för då behöver jag inte välja.. *s*)

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006