Inlägg från: Trollvinter |Visa alla inlägg
  • Trollvinter

Göteborg (med omnejd) 2006

Vad skönt att det var roligt på jobbet yrvädret!! Kul att det verkar vara bra kollegor!

Fika den 26 funkar för mig (som det ser ut nu i alla fall... det är väl en fredag och då kanske det dyker upp något annat om man ska iväg någonstans över helgen...)

• Trollvinter

Jag kan den 24:e också om det passar bättre?

Såpbubblor blir nog inget för mig... det skulle nog inte bli så bra mitt i vintern Men en bra idé annars!! Jag har för mig att en kompis var på ett bröllop med såpbubblor och det var nog helt vanliga "leksaksbubblor" tror jag.

• Trollvinter

Halloj!
    Vi gick på den kursen i våras och tänkte ta fortsättningskursen som börjar mitt i höst !! Jättebra skola och kurs! (Tjejen är bättre än herr Lazar dock... bättre på att förklara och visa!)

• Trollvinter

...och jag! Hoppas jag i alla fall Det ska bli roligt att träffa dig Yrvädret!!

Lindha: vad fin du var i båda klänningarna! Jag tyckte också nr 2 först, men efter övervägande av andra kommentarer här är jag beredd att hålla med de tidigare - nr 1 passar dig bättre! Så, Johan får se dig i klänningen innan?! Det får inte Viktor (mig alltså)! Hur gör ni andra? Han kommer ju förståss se mig innan vigseln eftersom vi ska fotgraferas innan, men det är ju i alla fall samma dag...

Princess: jättefin sida! Visst är det roligt att pyssla med!? Vi håller också på med en, men den är inte riktigt publiceringsklar ännu... hoppas kunna visa den för er snart!

Majbruttan: har du någon bild på den klänningen som du tittar på? Vore roligt att se! Kul att du är tillbaka förresten!! Jag hejade på din m2b på lunchen häromdagen förresten! ...jobbar han i närheten av järntorget?

Vi var förresten och bokade upp en tid med Ada design igår. Jättetrevliga var de där! Så, vi ska dit nästa vecka och prata vigselring. Jätteroligt Och med danskursen kanske ni också får för er att gå fortsättningen sedan och då kanske vi syns där (då får man lära sig wienervals undrar hur det går....)

• Trollvinter

...yrvädret: jag har varit på en sådan skratttkurs! Det var faktiskt ganska roligt... Men, det var å andra sidan på en möhippa med bara personer som var på fnitterhumör redan från början dessutom med lite skumpa först...

• Trollvinter

..åhh, det hade varit trevligt, men jag hinner inte då...

• Trollvinter

Bra idé med att bestämma en återkommande dag Sista fredagen varje månad låter bra, då kan man ju boka in det en bit framöver redan nu

Härligt med en utflykt idag, det hade jag också viljat göra! Men, det blir jobb hela dagen och sedan kanske en svamprunda ikväll...

• Trollvinter

Lindha: står det inte i tidningen vilken tillverkare det är? Jag tycker mig ana texten "princessa" i nederkant, men det säger ju inte så mycket tyvärr... Jättevacker klänning i alla fall!!

Jag håller förresten med tidigare inlägg om era tostmasterpar... Det är bättre att förklara som det är, med bebis och allt, att det känns tryggare för er med ett par som kan ägna sig mer helhjärtat åt uppgiften. Fast jag förstår om det är svårt att berätta det!

Vart ska vi träffas och fika på fredag?! Hoppas på fint väder så att vi kan sitta ute någonstans

• Trollvinter

Halloj!
    Skönt att träffas under tak istället! Jag dyker upp vid fem - ska bli roligt med fika igen

• Trollvinter

Lindha: det var ju inte så farligt med 450:- fram till jul?! Verkar bra tycker jag. Onsdagar klockan sju passar ju också bra (fast två stycken i september försvinner för mig - jag är på konferens), men då kan man ju ta gympan på söndagen? Denna vecka verkar det vara gratis - ska vi gå dit och testa?

Tack för en trevlig fika i fredags förresten!!

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006