Göteborg (med omnejd) 2006
Vi skall nog komma på något bra någon dag. Såg i tidningen någon som hette Pilnäs, det lät ju fint. Pilbacke eller Pilhage kanske?
Vi skall nog komma på något bra någon dag. Såg i tidningen någon som hette Pilnäs, det lät ju fint. Pilbacke eller Pilhage kanske?
Hej på er!
Är inne och läser ikapp mig på alla inläggen. Fina klänningar princess, både den du fått hem och den du inte vann. Hoppas du kommer på hur du skall göra.
Yrvädret, hur går det med dina ungar? Hur känns det på det nya jobbet. Berätta mer!
Hälsar givetvis till er andra också som jag hoppas på att få träffa på kommande träffar. Ha det så roligt imorgon!!
Kram på er!
Princessdiamond
Den slöjan var hur vacker som helst! Kanske du säljer den efter den 22:april
Du är modig som vågar ge bud och maila fram och tillbaka till Kina mm, jag känner mig väldigt osäker med sådant.
hmm har pratat mer med bubben. Skall ringa och boka kyrkan på torsdag.Va roligt, nu är det mer verklighet.
han har inte gått ner på knä och friat på riktigt ännu, men han säger att det kommer. Han planerar något men skall försöka få in det i praktiken, något sådant klurigt sa han. Vi pratar mer och mer nu och bästämde kyrka, Örgryte gamla blir det. Han tycker att jag kan få bestämma det mesta, vilket jag tycker låter MYCKET bra =)
Jag har även pratat med solisten som vi skall ha i kyrkan, spånat lite på olika sånger som hon skall sjunga. En vän som faktiskt jobbar just med sådant. Hon sjunger otroligt vackert och har arbetat länge med att sjunga på olika händelser.(säg till om ni behöver någon solist)
hmm som vanligt stavar jag som en kratta..
Hon klarar det mesta faktiskt. Hon har en väldigt stark och fyllig röst. Vad hon tar för det vet jag inte riktigt, jag har ju turen att få det gratis (lyckliga jag). Jag kan prata med henne igen, så kan du ju få hennes mailadress. Hon har ofta jobb och ligger nog bra till i pris.
kollar med henne imorgon. Nu skall jag krypa till sängs godnatt på er och sov så gott.
Trollvinter
Det är nog många som ringer den dagen. När öppar de? Vet du det?
Jag hoppas att det inte så många som väljer "mitt" datum. De får gärna ringa senare... =)
ninni7805
Tack! Har ni redan fått bokat kyrka? H
Vilken lokal skall ni titta på? Hoppas att ni blir nöjda med den!
Trollvinter
Aha.. då kommer jag nog inte heller kunna ringa på morgonen. Chansen att jag kommer fram om jag skulle ringa en snabbis är nog väldigt liten också.