• ninni7805

Göteborg (med omnejd) 2006

yrvädret:
    hihihi det va bra det

• ninni7805

trollvinter:
    vilken härlig klänning du ska ha! såg länk till mönstret i en annan tråd ;) nu förstår jag verkligen att du vill ha ett pannsmycke! det kommer bli supersnyggt.

• ninni7805

ngn av er tjejer som sitter inne med lite info om annexet på gräfnäsgården???????

idag har jag varit ledig :) och har varit nere på stan o shoppat fast jag inte borde ;) hittade såååååååå mkt snyggt! o sen va det bara hem och rensa i garderoben för att det skulle få plats ;)

• ninni7805

Vårbrud-06:
    tack för ditt svar!!

Trollvinter:
    ja, vi ska och titta förhoppningsvis ngn gång under nästa vecka (om jag hinner) annars blir det veckan efter.. ska titta på lite fler lokaler men vet inte riktigt hur det blir...

åhh va kul med uteritt!!!! hade oxå velat hänga med :( men det får bli en annan gång..

kramar på er

• ninni7805

princess:
    trollvinter gifter sig i januari och då kan det bli liiiite kallt med såna snörsandaler ;) men visst hade det varit riktigt snyggt!

trollvinter:
    jag såg relativt mkt vita heltåade skor när jag va på stan igår.. ge dig ut o titta nu när det är rea så håller jag tummarna att du hittar ngr :)

nu ska jag till jobbet....

kramizar

• ninni7805

har precis kommit hem från jobbet......... trött som en liten gnu och ska snart stupa i säng.. jobbat 11 timmar idag o 10 igår så jag börjar känna mig lite sliten ;)

va kul att det blir fika av för er tjejer :)

hur går det för er med all planering?? vår står stilla just nu. men ska väl snart ta fart igen kanske, ska ta tag i bröllopsresan när mattias kommer hem på lördag. och lokalen hoppas jag vi kan titta på nästa vecka! bara hoppas att den är fin för den va relativt billig (för att vara i göteborg ;) )

• ninni7805

princess:
    ja just det ja du hade skickat efter en klänning ju!! har du hört ngt om den? när får du den? hur mkt kommer den att kosta? många frågor där :)

• ninni7805

princess:
    ahha!! jo jag förstår att du inte vill ha den hängandes hemma länge.. min hänger ju i min mor och fars förråd i åmål och det tycker jag är helt ok :)
    har du skickat dina mått o grejer nu då eller?
    va det den du la in länken till här i tråden? den va såå snygg!!

• ninni7805

princess:
    ja just den klänningen :) den va himla läcker!
    är det från ngt av dom "vanliga" företagen på ebay som man har hört talas om här inne eller är det ett "nytt"?

• ninni7805

wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!
    jag har prel.bokat vår resa nu
    snacka impulsköp ;) 10 dagar på aruba med all-inclusive!!
    har mailat hotell och grejer nu för att se om det finns möjlighet att vigas där!! wohoooo!
    tröttnade på regnet utenför och satte mig att surfa efter sol och då dök aruba upp

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006