Inlägg från: Vårbrud -06 |Visa alla inlägg
  • Vårbrud -06

Göteborg (med omnejd) 2006

Princessdiamond

Pratade precis med min vän som skall sjunga på vårt bröllop. Det är inga problem för henne att sjunga gospel. Hon sjunger professionellt och har en helt underbar röst. Hon nås på ewanngard@hotmail.com eller på 0701-718373. Hon sa att hon hade en del datum uppbokade för våren men kontakta henne så kan du ni se om ni passar för varandra

• Vårbrud -06

ninni7805

Vi har inte bokat något ännu. Vi funderar på att bjuda ca 40 personer. Jag tycker direktörsvillan i Trädgårdföreningen verkar vara ett bra ställe att vara på.. fast jag har inte ens sett det. Dessutom sa någon att de bara var plats för 35 personer. Man kan ju inte räkna med att 5 personer inte kan komma. När vi fått bokat kyrkan så är det lättare att fråga efter offerter mm. Det känns ju mer äkta än att jag skulle fråga inför ett eventuellet bröllop.

Hade fest i stora Gräfsnäsgården och tyckte väl sådär om den lokalen till bröllop. Tala om hur annexet var, det kanske känns fina ut innuti, om inte annat kan man fixa ordning där själv. Har för mig att det var väldigt billigt att hyra det också. Vad betalar ni isf och är ni meddlemar i deras dansförening?

Princess

Jättefin dikt. Hon tar fast pris 1500kr, hon är professionell sångerska och är väl värd pengarna tycker jag.

• Vårbrud -06

majbruttan

Tack för tummarna!

• Vårbrud -06

Ni som bor i Älvängen. Vad tillhör det för kommun när man skall leta hus på hemnet.se?

• Vårbrud -06

är så himla nervös inför imorgon. Skall börja mitt nya jobb, på samma avdelning fast med helt ny roll. Så mycket nytt...huga

• Vårbrud -06

ninni7805

Har bokat kykan nu!!! 20:e maj 2006, kl 15,30 blir jag Davids fru.. hjälp pirrigt det här...

Hur gick det för dig trollvinter? Har du bokat ännu? Vilken församling tillhör du idag? Vi måste få en präst från vår församling

• Vårbrud -06

Lindha

Jag tycker att det är lite för långt bort från stan. Bor nu i Lunden. Fast skall vi få tag i ett litet hus eller radhus är det området väldigt bra. Har en kompis som bor på Runstensvägen och där är det fint. Hon var föresten på gympan med er igår, hehhe jag berättade för henne att det skulle komma två Bt tjejer dit =

Trivs ni i Älvängen?

• Vårbrud -06

Trollvinter

Det låter bra. Det är ju ett mysigt område, med egen liten affär, bank mm.
    Perfekt ställe att bo på när man såsmåingom vill vara mammaledig. (det dröjer minst till 2007 ifs)

• Vårbrud -06

Lindha

Det hade ju varit roligt faktiskt! Vi kunde dra våra barnvagnar ihop uppför backarna hahhaa

Skall försöka gå på visning vid Madenhusen nästa vecka.

• Vårbrud -06

Lindha

Vårlöksvägen 32 tror jag det hette. Antar att de har hur många spekulanter som helst på det objektet, men vi vill absolut vara med och titta. Det kostade inte mycket heller när man jämför med Göteborgspriser...

Ninni

Grattis! Berätta mer om lokalen.

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006