Göteborg (med omnejd) 2006
Hm, om vi får kapellet så måste vi göra om hela planeringen... suck, jag vill att det ska bli imorgon....
Var är ni allihop? Finns det ingen som vill älta mitt dilemma med mig ? Halllååååå?! Haaaalllååå?! *eko*
Hm, om vi får kapellet så måste vi göra om hela planeringen... suck, jag vill att det ska bli imorgon....
Var är ni allihop? Finns det ingen som vill älta mitt dilemma med mig ? Halllååååå?! Haaaalllååå?! *eko*
Ingen här?
Har varit nere på gbg-kalas och druckit ett glas vin. Fatta hur skönt det känns att ÄNTLIGEN bo här nere!!
Princess
Suck, ja... (som om det är troligt att vi hade hittat varandra bland typ 50 000 andra )
VI FICK DET!!!! (S:t Birgittas kapell, alltså!) Och på den tiden vi ville ha oxå!!
Vad jag är glad, tralalala!!!
ninni
Tack så mycket! Det ska verkligen bli jättehärligt. Var och tittade på kapellet idag igen, och det är helt underbart!
Vad spännande med att ha "vigsel" utomlands! Även om ni kör borgerligt innan så är det ändå strandceremonin som gäller, eller? Gifter ni er också i april eller någon annan månad? Vi kommer ha bröllopet den 22:e också, fast i juli
Vårbrud
Vi kommer att ha bröllopsfesten i Kungsbacka som planerat. Vi gifter oss kl 14, och kommer att fotografera oss efter. Middagen kommer ligga vid 17-18 -tiden, så däremellan kommer gäster som väljer att åka direkt till Hanhalsgården kunna få lite förfriskningar och lite tilltugg (vill ju inte att de ska svälta ihjäl) samt att vi kommer fixa lite aktiviteter. På det hela taget kommer de ha ca 1,5 timmar att slå ihjäl innan vi kommer...
Okej, hur blir det imorgon med fikat?
Princess, vi träffas vid Korsvägen kl 16? Ska vi säga vid typ hållplats D, eller nåt?
Vårbrud -06, trollvinter och titrania, vi möter upp er utanför trädgårdsföreningen (vid ingången, mitt emot storan), kl 18?
Har jag fattat rätt nu?
gutgut!
Håller på och tvättar, borde städa också... Och jag måste rensa kattlådan - orkade inte göra det i morse så nu ser det väl ut som... ja, sönderkrafsade kissklumpar... Nackdelen med att ha katt
Jo det blev kyrkligt ändå... fast jag hade inte förlåtit mig själv om jag sagt nej pga vissa värderingar. Magkänslan har ALLTID rätt!!
precis... fast ibland är allt bra konstigt...
Åhh, gott!! Jag tror jag tar och kommer hem till dig istället... det låter mycket roligare att dricka vin än att städa och tvätta...