• ninni7805

Göteborg (med omnejd) 2006

ligger här hemma o är sjuk o tycker synd om mig själv :(

får tag på mitt schema ikväll för nästa 2 veckorsperiod så jag bokar gärna en fika så snart som möjligt!!

kul att ni gillade ridningen.. vi får göra det senare i höst så vi andra oxå kan hänga med :)

• ninni7805

nu har jag fått schemat.. jag kan fika alla vardagar som det ser ut just nu så välj en dag så kommer jag!
    vad sägs om tisdagen den 23:e då?? kl 17 eller 18 eller så att så många som möjligt kan :)

• ninni7805

Lindha:
    jo visst pratade jag om gräfsnäs annexet.. men det jag menar ligger i slottsskogen.. ska ringa imorgon o boka tid för visning :)

Fika den 23:e efter kl 18.. vilka kan??
    Ninni
    Trollvinter

idag mår jag mkt bättre! ska ut med syrran och beställa nytt till vår lilla affär :)

yrvädret:
    LYCKA TILL PÅ NYA JOBBET

• ninni7805

hihi ojojoj va fattiga jag o syrran har gjort oss idag ;) massa fint till hösten i vår lilla butik!!

yrvädret:
    kul att du trivs på jobbet!! vilken skola va det nu igen? minne guldfisk här ;)

fika den 26:e funkar fint för mig än så länge.

så vilka kan då?
    Ninni
    Trollvinter
    Majbruttan
    Yrvädret
    Princess

fler?????

majbruttan:
    välkommen tillbax

• ninni7805

lindha:
    hur går det med testen av såpbubblorna?? ;)

är det fler som kan fika den 23:e då??? eller den 24:e??

yrvädret:
    det är sååå typiskt att man mår dåligt i början av et tnytt jobb.. men som sagt med envishet så går allt ;) hoppas du mår bättre nu!
    jag o syrran har en liten underklädesbutik i en annan stad än gbg som går mkt bra ;)

• ninni7805

ok fika den 24:e:
    ninni
    trollvinter
    majbruttan

fler????

• ninni7805

nu har jag varit duktig!! jag har storstädat hela den stora ( ;) ) lägenheten!!! till och med det där äkliga skåpet under diskbänken..... *ger mig själv en klapp i ryggen* ;)

• ninni7805

det va väldans va aktiva ni varit igår o idag

makemeup:
    välkommen till vår lilla skara :) klart att borås räknas hit!!
    har du nyss börjat planera nu när du är nyfriad?

lindha:
    kan bara hålla med din m2b och dom andra tjejerna här om klänningen!! lyssna på honom ;)
    angående det där med "wow" när man provar klänningar.. jag tror att det kan komma lite efter när man ser på bilderna.. men det kan oxå komma med en gång (det gjorde det för mig).. huvudsaken är att du litar på dina känslor! inte stressa fram ngt bara.. vi har tid ;)

yrvädret:
    som det ser ut nu så kan jag hänga med på fika på fredagen :)

• ninni7805

sumerar lite:
    fika NÄSTA fredag (26/8) kl 17
    princess
    yrvädret
    lindha
    trollvinter
    ninni

fler???

princess:
    himlans fin hemsida!!! ska sparka igång mig själv snart för att göra en till oss..... jättefina bakgrundsbilder! o nallarna är ju sååååååååå söta :)

• ninni7805

princess:
    va söt den lilla smilyn med slängpussen va!!! helt superdupersöt :)

lite sent tänkt kanske:
    är det någon som har tid att ses lite imorgon eftermiddag?? Eller förmiddag om det passar er bättre...

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006