Frusen = för smal?
Du har mindre fettvävnad som "värmer". Det låter tokigt, men det ligger sanning i det :) Finns dock otroligt många andra faktorer som spelar in.
Du har mindre fettvävnad som "värmer". Det låter tokigt, men det ligger sanning i det :) Finns dock otroligt många andra faktorer som spelar in.
Sorry, kom bara med den fysikaliska förklaringen :-X Om kommentarerna, antar att det är mer acceptabelt att säga att någon är smal för att det är så "man ska vara" enligt vårt samhälle. Det ligger liksom inte samma "skällsordsvärdering" i det som att säga till någon att han/hon är tjock. Är det rätt? nej, men människor är som de är.. Det gäller bara att bestämma sig för att inte ta åt sig :)
Nej, det kan bero på många andra saker att du fryser. Om det besvärar dig så kanske du borde gå till läkaren. Har du börjat frysa mer nyligen?
En del människor gillar att racka ner på andra för att själv må bättre och känna att de är acceptabla. De är bara osäkra på sig själva och vill att du också ska vara det! Ge dem en vass kommentar om de fortsätter ;)
Folk kommenterar alltid vad jag äter och att jag alltid är så nyttig/tränar så mycket. Men jag har vant mig och bemöter dem på ett annat sätt, har lärt mig efter alla dessa år :) Don't let it get to you ;)