Tänk om man hade det lika lätt som ni tjejer ;)
Jag har tvärtom problem med för stora bröst.. Estetiskt sett, mestadels. Tränar en del styrketräning, så att bära upp dem är inget större problem även om det gör ont med fel sorts bh:ar..
Men det ju inte jättekul att behöva köpa 38 istället för 34 för att man ska slippa andnöd. Och vilket fint fladder det blir på nederdelen av tröjan, suck. Söta små bh:ar är ju inte att tänka på heller. Nix, mormors-bh och helst ska den sys om också så bandet blir smalt nog.
Är 170 lång och smal, så ni kan ju tänka er att det syns en del med D/DD-kupor.. och efter att ha fått höra mycket om det i tonåren så blir det ju en viss antifaktor när folk noterar och påpekar.
Och ja jag vet att jag borde bli vän med kroppen och allt sånt men det där funkar bara till en viss gräns..
Men försvinner tuttarna vid träning/deff/kaloriätande? Neeej då. Det är bara små underhudsfettgnuttor på rumpan som sinar. Totalt hopplöst :P
Och det trots att jag läst massor om idrott, hälsa och näringslära och har ett speciellt utformat kost- och träningsschema. Och har en syster med Personal Trainer-utbildning som rådgivare.
Säger bara det, bröst är VÄLDIGT envisa oavsett om man vill ha kvar dem eller bli av med dem! De gör visst alltid som de själva vill.
Kairi