• Blomman24

Fruar - 23 juli 2005!

Hej Min-Ah o cazy.

Jag förföljer er ha ha.
    Mina papper från vägverket kom idag. Ska öva på namnteckningen nu i helgen så ska jag skicka in det på måndag.

Mina kort kommer jag att lägga in senast onsdag nästa vecka Dom blev såååå fina. Syns inte att det inte är en fotograf som tagit dom.

Kram

• Blomman24

Hej Sofia

Jag har såååå otroligt svårt att få till namnteckningen. Men det får bli som det blir så körkortet

Ska göra mej en hemsida men jag ska lägga upp bilderna nu först på msn group eller vad det hette och länka dit. Vi ska skaffa oss bredband nu när alla räkningar efter bröllopet är betalda och vi börjar få hela löner igen. Herregud nu har man nästan gått hemma konstant i 2,5 år eftersom man har haft barnen så det ska bli underbart att kunna börja unna sej lite grejer igen.

Kram Sissi

• Blomman24

Hej Mjau.

Vår toastmaster hade gjort ett paket med massa krossat glas o så i som hon bar fram till oss. Sen "tappade" hon det på vägen så att det skulle låta som att det gick sönder. Alla de äldre trodde på det iallafall.
    Sen skulle vi iallafall öppna detta paket ihon (det var typ 10 lager papper) det var det massa uppdrag som vi skulle göra. Tex berätta vår kärlek för varann, dansa lambada, sjunga mm. Det var det roligaste under kvällen. Kanske jättevanligt på bröllop, jag har iallafall i nte varit med om det tidigare..

Kram Sissi

• Blomman24

Min-Ah, Cazy och alla andra....

Här kommer mina bröllopsbilder äntligen.

Kramar Sissi

• Blomman24

Hej Sofia. Försök försök övertala honom. Ni kommer sakna att ni inte tog bilderna i framtiden, det kan jag nästan garantera.

Man lever in i det så när man får titta på korten.

Kram Sissi

• Blomman24

Pssst Sofia

Vi hade nästan likadana blommor i buketten

• Blomman24

Hej sofia

Hur går det med allt nu då, har det gått bra med att övertala mannen?

Nu får du ta o använda dej av den kvinnliga lilla charmen som bor i dig

Här har vardagen kommit tillbaka. Förutom att man inte heter samma sak längre och att man har en man istället för sambo *tihi*

Jag har så himla svårt att få till den nya namnteckningen.

Kram Sissi

• Blomman24

Sofia!!!

Du är inte ensam om att ha en man som tycker att sån´t är krångligt

• Blomman24

Hej Fru Jönsson

Hoppas att allt är bra med dej, ville bara höra av mej lite eftersom jag tycker att det vore lite synd att förlora kontakten. Du har inte msn eller så????

Kram Sissi

Svar på tråden Fruar - 23 juli 2005!