• Min-Ah

Papprena från Vägverket har kommit idag! Så nu kan jag äntligen fixa nytt körkort!

• Min-Ah

anna_80!
    Tack!
    Ja, tårtan var vacker och mumsig!

• Min-Ah

Hejsan, flickor!
    Mina papper från Skatteverket och Vägverket har kommit. Så jag övar också på min nya namnteckning! Håller med om att det känns fint med nytt namn. Man känner ännu mer att man "hör ihop" nu! .-)

LeavesOfFortune!
    Spelar (och dansar) du också folkmusik?
    Jag träffade min make genom just folkmusiken.
    Han började spela fiol som vuxen (för fem år sedan).
    Därför valde vi att ha folkmusiken som "tema".
    På min vigselring har vi ett "F-hål" (de snirkliga hålen på en fiol) i vitt guld med en diamant i varje "böj".
    Skall lägga ut en bild på ringen med, sedan.

• Min-Ah

LeavesOfFortune!
    Dina papper från Skatteverket och Vägverket kommer säkert snart! Är ju mitt i alla semestrar och sådant. Beror kanske också på när er vigselförättare skickade in papprena...

Jag skall skicka in körkortspapprena nu i helgen, så är de Vägverket tillhanda på måndag.
    Vi har tagit foto idag (maken tog här hemma med digitalkameran).

Hoppas det inte dröjer så länge innan körkortet kommer, sedan!

• Min-Ah

LeavesOfFortune!
    Jobbar du på musikskolan i stan?

Jag jobbar som fiollärare på Musikskolan i Östra Göinge Kommun.

• Min-Ah

LeavesOfFortune!

Har du 100% tjänst?
    Jag jobbar 80%. Jobbar måndag-torsdag och är ledig fredagar. Kanon med "långhelg"! Passar mig jättebra! Trivs också jättebra med mitt jobb! Har jobbat sedan 1999-2000.
    Gick du Musikhögskolan i Gbg?
    Jag gick i Örebro 1994-1998.

• Min-Ah

LeavesOfFortune!
    Jag börjar jobba igen den 17 augusti. Ö. Göinges grundskolor börjar sent i år (22/8). Skönt med så lång semester!!

Tiden fram till bröllopet gick fort! Och efter går det ännu snabbare, känns det som Men ännu är det sommarlov och ledigt! Ska njuta av ledigheten de dagar som är kvar och bara ta det lugnt! Gotta mig åt att vara fru Jönsson.

Svarade fel namn (= det gamla) i telefon idag, he, he! Fick snabbt bita mig i tungan och säga rätt!!

Tycker det är svårt att få till den nya namnteckingen. Får öva mig på det!

• Min-Ah

Blomman24 & Cazy!
    Roligt när våra nya körkort kommer!
    Vi får öva på våra nya namnteckningar alla!

Har förresten fått några bilder till från bröllopet, från min svägerska.
    Blev några fina!

Skall uppdatera min hemsida snart och lägga in fler bilder. Bland annat på min vigselring.
    Väntar in fler bilder först, bara.

• Min-Ah

LeavesOfFortune!
    Jodå, Östra Göinge ligger alldeles riktigt i Hässleholms-/Kristianstadstrakten! Ca 3 mil utanför Kristianstad och ca 1,5-2 mil utanför Hässlehom!

Svar på tråden Fruar - 23 juli 2005!