Dreas Sandhamnsbröllop (långt!)
Tackar! Klänningen är en hel historia i sig... Den blev färdigsydd kvällen innan eftersom skräddaren inte gjort ett så bra arbete...
Mer bilder kommer, jag lovar!
Tackar! Klänningen är en hel historia i sig... Den blev färdigsydd kvällen innan eftersom skräddaren inte gjort ett så bra arbete...
Mer bilder kommer, jag lovar!
Hm, jag ser att jag skrivit lite fel, kanske inte spelar så stor roll, men vi gick tillbaka till hotellet kl 23.20 inte 22.20!
Kära,
Vi hade valt Anna Huertas billigaste paket, dvs 1,5 timme, 6000kr. Hur många rullar hon tog vet jag inte men det var fler än de 5 som vi kommit överens om. Hon började att ta innan kyrkan, tog bilder på gästerna när de kom, när mamma fixade mina smycken i sista minut och sen inne i kyrkan. Efter höll hon på med oss och tog bilder på sju olika platser!!! innan vi anslöt med gästerna och hon tog mingelbilder vid brudskålen. Jag är verkligen nyfiken på hur det blev, men det tar 3 veckor innan vi får dem.
Jag är mycket nöjd med henne, hon var mycket trevlig och kom i god tid (1,5 timme innan, för att reka) - kort sagt jag rekommenderar henne verkligen, utan att ens ha sett resultatet. Bättre betyg kan man nog inte få!
Sep brud,
Tack! Jag lovar att lägga in fler bilder när jag får dem.
Anna_rs
Nej, vi var inte så många, bara närmaste familjen. Vi kommer att ha två fester senare, en för släkten och en för vännerna. Annars hade det blivit allt för dyrt. Men eftersom vi ville ha det där ute, så fick det bli så här, intimt och mysigt - precis som jag ville ha det!
Nu finns det en bild till, ingen bra kanske men man ser fotografen in action och min klänning... dock på håll! Hoppas på bättre bilder från de andra!
Snuttepuff,
Min ring är en kopia av en Engelbert, inte en exakt kopia utan omgjord för att passa i hop med förlovningsringen. Jag beställde den av Frickes, en guldsmed på Folkungagatan. Den kostade 9000kr, vilket är bra eftersom originalet kostade 17500kr! Här kan du hitta lite prisuppgifter och ringar från Engelbert: www.algonet.se/~diamant-/07/he/07h.html
Madelyn,
Jaha det visste jag inte.
Sep brud,
Har också hört bra om Vasastans guldsmedja. När vi var där så hade vi dock otur, det var en hel del andra människor före, därför kollade vi aldrig priserna där utan gick direkt till Frickes. Lycka till!
Señorita!
Tack så mycket! Blommorna ser dock lite väl glansiga ut på bilden, det beror på att jag precis sprejat dem med "elefanthud", rekommenderas ej dock, endast till torkade blommor. Färska blommor blir bruna Men det var värt att försöka...
Cheerful,
Tack!!! Ja, jag är riktigt nöjd med min dag!
Guppien!
Tack! Just nu njuter jag bara!
callilillae
Tack!
Snigel,
Tack! Ja åk dit, det är verkligen fint!
Prästen föreslog att vi skulle komma tillbaka varje bröllopsdag och fundera på året som gott, det var en bra idé nu när vi valt ett sånt fint ställe att gifta oss på!
madelyn,
Ja, visst är det?! Har du fått ringen från Frickes än?
Smurf-sandie,
Behöver du fortfarande hjälp med att lägga upp bilder i MSN? Det görs enkelt via deras hemsida, webbgrupper.
Miss Terris och Kotte,
Tusen tack!
Camilla K
Tackar!!! Hoppas du får en skön helg utan arbete
Miss Terris
Tack igen!
Madelyn,
Varsågod! Nu så här över en månad senare ser min ring lika fin ut. Jag är så glad över mitt val av ring och jag hoppas att du blir lika nöjd av att se din ring på fingret varje dag!
Kram!
ps. Fricke gör även fina diamantörhängen - om du vill tipsa din M2B om morgongåva... jag har på mina jämt!
Madelyn,
Jag förstår det! Kanske kan du köpa manchettknappar i morgongåva?
Här kommer mer bilder från bröllopet, några av de som vår fotgraf Anna Huerta tog...
groups.msn.com/AndreaochAxel/fotografensbilder.msnw
Madelyn,
Tack!