Dreas Sandhamnsbröllop (långt!)
drea,
Grattis!!! Åh vad det låter som att ni haft en underbar dag! Och jättefina bilder- hoppas på att få se Anna Huertas bilder sen oxå?
drea,
Grattis!!! Åh vad det låter som att ni haft en underbar dag! Och jättefina bilder- hoppas på att få se Anna Huertas bilder sen oxå?
Kan oxå tilläggas att den länken som drea precis skrev ut är billigare än Engelbert- nån tusenlapp på vissa ringar.
drea,
Jupp så är det Jag hade nämligen tänkt att gå till den affären (innan du tipsade om Frickes) för att köpa Engelbertringar- de skillde iaf åtminstone 3000 kr på ena ringen jag skulle köpa!
drea,
Låter som en jättebra idé tycker jag!
drea,
Nej inte än- ska bli klar i slutet av aug, jag är såååå otålig!!!!
drea,
Är bara tvungen att skriva till dig- TACK SNÄLLA för att du tipsade om Fricke!!! Jag fick se våra nya ringar igår och de var så fantastiskt fina!!!! Tack tack tack från mig och min m2b- vi är så himla nöjda med Fricke
drea,
Vad kul att höra- jag hoppas att mina ringar kommer se lika vackra ut hela tiden, som de gör nu!
Och ja- jag ska absolut tipsa min m2b om morgongåva
Kanske kan jag även hitta på nåt i morgongåva åt min m2b?
längtar efter våra ringar
Ja, fast jag funderar på att göra manschettknappar till honom med vårt monogram på- som han kan ha på bröllopet... Hmm, får se hur jag gör med morgongåvan. Har ju lite funderingar på Secret Box oxå
drea,
Vad fina bilder!