Lelise, vart är du? (Juliette undrar)
Lelise, jag har saknat våran kontakt och jag är så nyfiken på att höra hur det gått för dej!
Lelise, jag har saknat våran kontakt och jag är så nyfiken på att höra hur det gått för dej!
Från början tyckte jag också att det var gott och enkelt, men med tiden blev det bara värre o värre. Jo det är väldigt dyrt, speciellt om man inte lever ensam för då måste man ju laga mat också. Ja jag har varit ledig i sommar och bara tagit det lungt, det har varit jätte härligt för jag behövde verligen ladda batterierna.
Förstår att det är härligt när lönen kommer, blir lite avis
Jag är fortfarande singel, men kanske har nån på "G", men jag vet inte, får väll se vad tiden utvisar.
Jag förstår att det var/är härligt att vara ledig...
Skulle varit ledig i helgen men jag har tagit på mig extrapass,är livrädd att bli utan pengar!!
Va bra att du har nått nytt span på gång...såmt brukar alltid pigga upp tillvaron lite!
Jo det piggar upp en hel del, men just nu är vi bara vänner och jag vet inte i nuläget om det kommer att bli nått mer än så. Men vi får se
Ja dessa pengar kan man bli knäpp på*suck*
När är det du ska gifta dej, är det nästa sommar?
Jag tyvärr så är det nästan ett helt år kvar...men det kankse är tur för jag har ju fortfarande en bit kvar innan jag känner mig nöjd!
Då får vi väl se hur det utvecklar sig mellan er...låter ganska spännande!
Dessa pengar är då alltid ett problem,dom tar ju alltid slut för fort!!
Jag har jobbat hela helgen och är sååå trött och slut,tyvärr är jag inte ledig förrens på fredag så det är väl bara att kämpa på!!
Jo då har du ju lite mer tid på dej, men ett år går kan gå väldans så fort också.
Förstår att du är trött som jobbar så mkt, om knappt två veckor börjar skolan. Men det har varit skönt att jag varit ledig i sommar och riktigt "laddat batterierna"
brukar du träna nått nuförtiden?
Jag har blivit lat i sommar så jag har inte tränat så mkt, har egentligen inte tänkt vidare mkt på vad jag ätit heller, så det var som om när jag gav upp att tänka på mat o träning och sånt, så började jag gå ner i vikt. Konstigt men bra!
Jag tror att det blir så ganska ofta eftersom kroppen då kan slappna av och då "rinner" alla kg från kroppen!
Hur länge har du kvar på din utbildning?
Jag har mest promenerat i sommar och varit och simmat några gånger!
Jo det är klart, där har du en poäng!
Jag har två år kvar så det är rätt länge, men å andra sidan så gick det första året väldans så fort. Jag förstår knappt vart den här sommaren tog vägen, det gick så otroligt fort. Har du haft en bra sommar?
Det har varit en bra sommar...men tiden har gått jättefort,det känns som om hela sommaren bara har "försvunnit"
Så då känner du att du har vält rätt utbildning?
Hoppas du kommer att få något välbetalt jobb sedan!
Ja jag tycker också att den bara försvan=/
Jag har definitivt valt rätt utbildning, men sen om man får jobba med det man vill är ju inte säkert, men så är det ju med allt. Chanserna ökar iallafall om man har rätt utbildning. Vad är du utbildad till?
Det sorgliga är att jag egentligen inte har någon utbildning,jag gick hotell o restaurang på gymnasiet och har läst en del kurser på högskolan men någon "riktig" utbildning har det aldrig blivit!
Funderar dock att gå till undersköterska i höst genom "jobbet" så jag slipper ta lån och kan jobba under tiden...det borde ju öka mina chanser att få bättre jobb och eventuellt fortsätta till sjuksköterska sedan!
Vad har du gjort i helgen förresten?
Fy vad det är klibbigt i luften det är en pina att jobba och man svettas hela tiden!!