• 15juli06

Ni som har hormonproblem?

gamejane!!

kan du berätta mer har fått tid på måndag och kolla mina värden. är helt deppig tappar mitt hår!! har dragit av STORA tussar de sista veckorna

• 15juli06

nej jag är inte pia, jag är en deppig 27 årig två barns mamma som varit hängig det senaste året, har trott att det bara hör till och har inte velat vara en gnällig "sak". jag var hos min naprapat för någon månad sen han bad mig kolla värdena på sköldkörtlen. men det föll bort mellan sjuka barn och en rotfyllning. för någon månad sen började jag sova som en tonåring. kunde sova hur mång timmar som helst och ändå vara helt gone. de senaste två veckorn har jag tappat hår, ibörjan tänkte jag inte så mycket över det men de sista veckan tänke jag nu borde det snart sluta om jag bara "fäller". men nu vågar jag knappt tvätta håret, igår kunde jag bara stå och dra av mängder av hår, och det slutade inte. när jag borsta mitt hår kunde jag dra av en "tennisboll" från borsten. och då var den rengjord innan. jag började leta i tankarna om sköldkörtlen och hittade info på nätet och symptomen är väldigt lika så igår var jag i stort behov av att "prata" med någon som visste mer....

• 15juli06

så jag letade här och hittade detta inlägget

• 15juli06

jag glömde tom att jag fyllt 28 så det är nog inte riktigt som det ska med min hjärna den är lite trögflytande...:(

• 15juli06

hej hej!
    idag har jag varit och tagit prover, har ny läkartid den 26 aug, men hoppas läkaren ringer innan om det är något tokigt...

gudde!
    hade du värk i hela kroppen?? har haft rejäl värk de senaste dagarna..

• 15juli06

ja det tror jag oxå, om det nu är fel på sköldkörtlen hoppas jag bara jag får medicin så fort som möjligt. ska bli härligt att vara lite pigg. hoppas jag slutar tappa mitt hår oxå, det är ju inte så kul när man ska gifta sig nästa somma och tappa allt hår.... men det finns ju löshår tack och lov

• 15juli06

hej!
    idag fick jag mina provsvar, det visade sig att jag hade b12 brist. hoppas tabetterna hjälper och man blir lite piggare....:)

Svar på tråden Ni som har hormonproblem?