• Kärlek6

Ett seriöst förhållande

Hej!

Själv är jag väldigt ledsen och även less på - det verkar att alla vill bara ha sex med mig hela tiden.

För ett tag sen fick jag ett överraskat mail från en kille för han har sett mig vid IRL för några år sen och såg mig i en hemsida. Då berättade han att jag är väldigt söt och vackert och såg på min bild och jag är fortfarande då nämde han att han var mycket tänd på mig. Vill så gärna träffa mig och vill ha sex med mig.

Nu igen tänker jag - jag tänker varför vill alla män bara ha sex med mig men ingen av dem som är mer intresserad av mig att ha ett förhållande med mig..

Eller tänker jag fel - ska man testa först med sex sen får man se om man vill utveckla till ett seriöst förhållande eller vad?

Vad tänker MÄN igentligen på????

Kan bara betona att jag själv är inte typ billig flickan utan är en mycket attraktiv kvinna med mycket charm och skönhet med väldigt högbegåvad men ändå ingen ser att jag inte vill ha sexförhållande...

Undrar om ni som träffar er partner - hade ni först med sex innan det seriösa förhållandet???

// Är så ledsen faktiskt...

• Svar på tråden Ett seriöst förhållande
  • Kärlek6

Hej igen...

Glöm att tillägga igen..

Som jag hade haft sex med en del då nämnde de att de tycker mkt om mig som person eller vän men inte mer....Det känns motsats på ngt sätt..

Hade samtalterapier förut då nämnde hon att jag skulle försöka att slå ihop mellan sex och som person... Vad har jag gjort som jag har skiljat emellan dessa? Hon har försökt att få mig att förstå men förstår inte riktigt ännu.. Har ni förstått vad hon menar???

// Kärlek6

• sofia  aneleh

"Kan bara betona att jag själv är inte typ billig flickan utan är en mycket attraktiv kvinna med mycket charm och skönhet med väldigt högbegåvad men ändå ingen ser att jag inte vill ha sexförhållande..."

kan det vara så att din attityd gör att ingen vill ha ett förhållande med dig?

det är en sak att ha gott självförtroende, det är en helt annan sak att skryta på sig själv på det viset du gör. dessutom har jag svårt att förstå din svenska.

• sofia  aneleh

var ditt inlägg möjligtvis ett försök att tala om för oss alla att du är snygg vacker intelligent och kan få vem du vill i sängen?

• Kärlek6

Jag menar inte så att jag "skryter" om mig själv utan vill bara tala om hur jag är eftersom jag tänker bara om ni kanske tror att jag är typ billig men jag är inte så utan är en respekterad kvinna.. bara det. Bara det..

En bra fråga som du säger i om det är frågan om min attityd - har faktiskt tänkt på men har inte förstått min attityd ännu.. bara det...

Det är det som jag vill förstå då vet jag var jag står...

• sofia  aneleh

du uttrycker dig på ett högfärdigt sätt.

• Keri

Och du sofia aneleh uttrycker dig på ett väldigt otrevligt sätt.

• hattifnatten

Ifall du inte vill ha sexförhållandet skulle det kanske vara bäst ifall du började nya relationer utan sex. Så får ni lära varandra på ett annat plan före, och du är säker på att det är dig med hela din person mannen är attraherad av, och att det inte bara är "sexet". Personligen skulle jag inte påbörja en relation med sex. Men alla är vi ju olika.. Jag har tyvärr inget annat direkt gott råd åt dig, men kanske någon annan har något bra tips att ge dig?

Jag tycker inte att du uttrycker sig på ett högfärdigt sätt, det kan vara lite svårt ibland att få saker förklarade då man skriver så att det "låter rätt" och att andra förstår vad man menar, och alla har vi olika vis vi uttrycker oss på.

Hoppas iallafall att det ordnar sig för dig och att du hittar en fin pojkvän!

• sofia  aneleh

"jag är vacker attraktiv charmig och väldigt högbegåvad och alla vill ha sex med mig"

det tycker jag är ett ganska så högfärdigt uttalande

• Mastermind

Jag har tänkt på en sak länge nu, och tänkte ta tillfället i akt och fråga i denna tråd:

Kärlek6 - Jag antar att du inte är tillsammans med någon? Hur kommer det sig då att du skriver på en bröllopssida?

• Juni-flickan

Du ska absolut inte gå i säng med folk om du själv inte känner att du vill.

Du verkar vilja träffa en bra kille som respekterar dig. (Vem vill inte det) Dessa killar du beskriver, anser jag är raka motsatsen. Nu känner jag inte dem och vet inte vad de är ute efter, men jag får känslan av att de bara vill utnyttja dig.

I regel tror jag folk är lite försiktiga med sex när de just träffat en person och att de känner att de vill ha ett seriöst förhållande.

Ha INTE sex med dessa killar för att testa om de vill satsa seriöst på er relation!!!
    Verkar någon av dessa killar intressant, lär då känna honom ordentligt först. Dejta en massa! Vill han enbart ha sex så märker du förhoppningsvis detta ganska snart. Då kan du strunta i honom och snart har du kanske hittat en underbar kille med mycket mycket högre moral.

Alltså: Sikta högre!!!

Svar på tråden Ett seriöst förhållande