Inlägg från: sofia aneleh |Visa alla inlägg
  • sofia  aneleh

Ett seriöst förhållande

"Kan bara betona att jag själv är inte typ billig flickan utan är en mycket attraktiv kvinna med mycket charm och skönhet med väldigt högbegåvad men ändå ingen ser att jag inte vill ha sexförhållande..."

kan det vara så att din attityd gör att ingen vill ha ett förhållande med dig?

det är en sak att ha gott självförtroende, det är en helt annan sak att skryta på sig själv på det viset du gör. dessutom har jag svårt att förstå din svenska.

• sofia  aneleh

var ditt inlägg möjligtvis ett försök att tala om för oss alla att du är snygg vacker intelligent och kan få vem du vill i sängen?

• sofia  aneleh

du uttrycker dig på ett högfärdigt sätt.

• sofia  aneleh

"jag är vacker attraktiv charmig och väldigt högbegåvad och alla vill ha sex med mig"

det tycker jag är ett ganska så högfärdigt uttalande

• sofia  aneleh

jag tycker som sagt det är skillnad på att ha bra självförtroende, och på att strotsa runt och säga att man är attraktiv, charmin vackr och "väldigt högbegåvad". på nåt sätt försvinner liksom den där bilden av en charmig "classy" kvinna när det kommer sånt skryt. man kan uttrycka sig på ett bättre sätt om man vill bli tagen på allvar.

• sofia  aneleh

och sen en annan sak. ibland märker man redan från början att det känns rätt, då tycker jag inte det är nåt fel på att ha sex redan tidigt. och se vart det utvecklar sig därifrån. om det känns så alltså. alla killar är faktiskt inte svin som lämnar en efter en underbar kväll. dessutom kan det säkert vara skönt för vem som helst att bara vara ung och ha kul och dejta vem man vill och ha sex med dem om man själv vill, utan att behöva vara rädd för att folk tror man är billig. slutar man dessutom stressa över att hitta en kille kanske man bara nubblar över drömkillen en dag. tills dess kan man ju bara njuta av livet.

• sofia  aneleh

nu är jag inte så insatt i alla forkortningar man använder på internet, men vad jag fattat så betyder "IRL" in real life. så vad har det med din hemsida att göra.

jag finner det smått irriterande när folk skriver så osammanhängande och konstigt så man inte förstår nånting av det.

• sofia  aneleh

du har tydligen inte alls läst ens en bråkdel av mina inlägg för jag "rackar" inte alls ner på alla. men som jag upptäckt flera gångr, det är MIG folk blir störda på, mdan andra säger precis liknande saker. ändå är det jag som får höra skit för det. du har rätt till din åsikt, men det har jag med.

jag har svårt att ta en person på allvar, om hon kommer hit och säger att alla killar vill ha sex med henne och att hon är en högbegåvad skönhet. tydligen är hon inte begåvad nog att lära sig skriva, eller att bete sig anspråkslösare.

• sofia  aneleh

"Kanske till och med lika irriterande och obegripligt som att nån ofta rättfärdigar sina åsikter genom att referera att de överenstämmer med definitionen i NationalEncyklopedin?"

en enda gång har jag refererat nånting ur NE, det var då när en tjej sa att hon förlovat sig men att hon aldrig haft en tanke på att gifta sig, eller tänkt att hon INTE ALLS ska gifta sig. då påpekade jag bara att förlovning egentligen är ett löfte om giftermål, vilket det ÄR. jag kan inte förstå varför man förlovar sig om man inte tänkt gifta sig, och jag är inte den enda.

och vad detta har med dnhär saken att göra förstår jag inte? så om du har något att säga till mig kan du ju starta en separat tråd om det, för det är inte vad denna handlade om. förövrigt är jag inte alls otrevligare än många andra här. och jag tror nog att många håller med om vad jag sa om TS, även om de kanske inte vågar erkänna det.

• sofia  aneleh

sen sa sign. kärlek6 dessutom att hon inte är någon billig flicka. man behöver inte vara billig bara för att man har sex med nya bekantskaper.

vad är det för fel på att avsluta en trevlig kväll med att ha sex med en trevlig person, även om man inte har intresse av att träffa honom eller henne igen? att hon påstår att alla män bara vill ha sex med henne tycker JAG var mycket elakare sagt än vad jag sa åt henne.

för det första vill inte alla killar ha sex med henne. för det andra är det inget fel på att vilja ha sex. för det tredje finns det kvinnor som är precis likadana.

Svar på tråden Ett seriöst förhållande