Är det bara jag som ångrat mig?!
Jag vet precis hur du känner det... Har varit i samma situation. Och mest för dina barns skull som alla kloka kvinnor här skriver, så borde du lämna honom. Och ju fortare desto bättre för deras skull.
Han förtjänar dig inte. Ingen förtjänar nånsin att få stryk. VAD DE ÄN GJORT.
Tro mig när jag säger att det finns nån därute som väntar på dig. Världen är full av män som värdesätter sina kvinnor och aldrig skulle skada dem. Du kommer att må mycket bättre om du lämnar honom. Även om det inte känns så nu, så kommer det att bli så. Så har det blivit för alla!
Gör som de andra säger, kontakta en kvinnolinje som har stor erfarenhet av sånt här eller prata med en kurator/psykolog som kan hjälpa dig att bli starkare så att du en dag känner att du kan ta steget! För är det inte det du vill innerst inne eftersom du skriver här? Du har märkt att ingen förbättring har kommit och tyvärr kommer den inte göra det heller. En man som misshandlar förändrats bara om han vill förändras. Du har inte tid att sitta och vänta på nåt sådant (som inte kommer) när när dina barn far illa och det finns män därute som är perfekta för dig.
Många styrkekramar