hans dåliga självförtroende
Hej- finns det nån som kan varit i liknande läge som jag?
Har bra särbo m bra jobb, ofta kul, generös mot mig o mina barn(sen tidigare).
Tyvärr har han dåligt självförtroende, det gör att han är kritisk o hunsande-
gissa om jag sagt åt honom att d inte e ok att bygga stärka sin självkänsla på d viset. jag jobbar mycket med mig själv o mår bra....(har ju eget liv mest)
men sexet är inte bra för mej... då jag inte kan lita på att han vill mej väl helt o hållet o att det kan komma psykiska tjuvnyp (titt som tätt)...(undar om inte hans "något hårda tag" bottnar i samma problem)....
hur som helst börjar jag tröttna på att inte sexet är bättre (har varit bra...men då levde jag med fler illusioner sas... o nu e jag så pass bränd att jag inte kan försätta mig ur verkligheten-slappna av- speciellt inte med honom där jag e på vakt-e jag nojjig??...det lät kanske flummigt)- vad kan jag göra- vi stämmer bra annars i det mesta (åsikter, ideer, humor)
Jag har sagt detta nyligen t honom...jag tror han hamnat på ett vågbräde...han vill nog inte se sig som svag älskare (just därför e han så hård)...jo han går t psykolog men d här tar nog tid???
Vad är värt att göra- jag e snart 40 ...säg inte bara dumpa... d går väl inte alltid bra att bli singel..eller?
jag vill ju ta tillvara på det värdefulla också
tack för att du läste!...
:)