• Blomman24

Fru Sissis bilder

Hej allahopa

Nu har jag äntligen fått tummen ur att ladda upp mina bilder från mitt bröllop 23/7.

Kul att kunna dela med mej av min underbara dag.

Kram Sissi

• Svar på tråden Fru Sissis bilder
  • Blomman24

Nu säjer jag *puff puff* för sista gången

• Ofelily

Jättefina var ni!! Och vilken fin bukett! Precis mina färger... Grattis och lycka till till er båda!

• EhjärtaK = sant

Grattis!

Ni är jätte fina, och korten är ju verkligen jätte lyckade (ni ser så naturliga och glada ut ).

• Blomman24

Det var den största dagen i mitt liv tillsammas med de två som jag fick mina barn.
    Man kan ALDRIG föreställa sej hur det kommer att kännas när man står där utanför dörrarna och väntar på att de ska öppnas framför en.
    Sen efter det kommer ju den pampiga musiken o alla känslorna (som man hade bestämt sej för att klara av) men oxå de blev 10 gånger starkare än väntat. Men sen när man kommer fram till sin blivande så släpper bara allt.......Underbart för er som detta väntar.

Kramar Sissi

• Callimillae

Grattis! Ni var jätte fina allihop, brudpar och barn! :)

• babbs

Va fina ni var!!! Var gifte ni er! Är du eller din man från Gotland? Jag älskde din bukett!! Underbar!!

• Stjärnflocka

Ni var Otroligt fina allihop!

Vad heter rosorna i din bukett?

• Blivande fru Byström

så otroligt vackra ni var!!

• Blomman24

Hej Stjärnflocka.

Jag hade aquaroser o fresia i min bukett och så lite murgröna. Ja den var så himla fin, jag grät när jag fick se den

Kram Sissi

• Blomman24

Hej Babbs.

Nej varken jag eller min man är från Gotland. (Det kunde man ju önska ibland) Vi kommer från Falköping båda två.

Kram Sissi

• Min-Ah

Sissi!

Ni är superfina på bröllopsfotona!
    Så kul att få se er!
    / Sofia

Svar på tråden Fru Sissis bilder