Hej hej, Mia.Maria! Har jobbat hela dan, därav uteblivet svar..
Det finns en vit och en silver/svart, det är precis samma maskin, bara utseendet som skiljer. Den vita kostar 795kr och den silvriga 995kr.
Det är samma priser överallt, om det inte är nån särskild kampanj eller så. Ska vara likadant med smakerna och patronerna. Smakerna kostar 49kr styck och räcker till ca 12 liter färdig dricka.
I paketet med maskinen följer det med en full kolsyrepatron, när den är slut så tar man den med sig till en butik som säljer sodastream och byter in den mot en ny full för 85 kr. Man kan även köpa extra patroner, då kostar de 195 kr styck. En patron räcker till ca 60 liter dricka, lite beroende på hur mkt man väljer att kolsyra.
Jag har ingen maskin själv, men vi har VÄLDIGT många kunder som kommer och köper smaker hela tiden, och de är jättenöjda! Vi har sålt MYCKET av vattensmakerna, så de verkar poppis de med! Tyvärr har jag inte smakat alls... Men även om du väljer att inte smaksätta vattnet så smakar ju det kolsyrade vattnet som riktigt bubbelvatten, det är även många kunder som nära på enbart använder maskinen till det.
Det är vad jag vet!