Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??
Jag ångrar att jag inte såg riktigt klok ut när jag kom in i kyrkan. En blandning av att vara glad, nervös, spänd och rörd blev till en jättekonstig min som nu finns på bilder hos hela släkten. Jag storgrät när jag såg korten. Inte så mycket att göra åt nu men det är nog bra att försöka att slappna av om man kan...
Är också lite missnöjd med prästen som läste gamla versionen av "Fader vår" när jag skrivit den nya i programmet och att han inte använde alla våra namn när han ställde frågorna. Å andra sidan höll han ett jättebra och personligt vigseltal men det kan nog vara bra att gå igenom detaljerna med prästen mer noggrant.
Vi missade, som en del andra, också detta med att "trycka på" om gästboken vilket gjorde att många glömde skriva.
I övrigt är jag jättenöjd. Fint väder, god mat och en rolig fest. Är nöjd med att vi öppnade presenterna dagen efter bara jag och min man. Det var jättemysigt och roligt att ha något kvar till dagen efter. Lätt att det blir stressigt om man gör det på festen.