Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??
Vilken kul tråd!
Har inte hunnit läsa igenom alla svar ännu men här kommer mina saker som jag skulle gjort annorlunda.
- Jag skulle ha gått igenom klart och tydligt, åtminstone en gång, hur jag ville att folk skulle stå vid ceremonin samt när de skulle börja servera champagnen. Som det var nu så blev det lite rörigt och inte så perfekt som jag ville.. ha ha
- Jag hade avsatt mer än en timme till porträttfotografering eftersom vi fick lite ont om tid (pga försening) och inte hann ta alla de vackra bilder vi hade planerat.
- Jag hade tagit med mig ett par vita gympaskor eller ingångna skor så att jag kunde dansat mer än jag nu orkade, samt att kjolen inte hade blivit så smutsig som den nu blev för att jag gick barfota överallt..
- Jag hade frågat cateringfirman hur de tänkte lägga upp maten samt förberett för att de tskulle sett vackert ut. Som det var nu såg det lite tråkigt ut.
- Jag skulle skrivit i inbjudan att folk skulle ta med presenter till brunchen (hemma hos oss)dagen efter istället för till festen. Mycket att kånka på..
Men annars så skulle jag bara vilja återuppleva bröllopet exakt som det var, om och om igen.. suck