• Moloko

Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??

Skulle ha låtit bli att äta den där hamburgaren som jag tryckte i mig som nattamat på väg till hotellet. Efter att ha ätit nyttigt (eller relativt nyttigt i alla fall) i veckor så blev det som en chock för magen. Hade knappt druckigt någon alkohol på kvällen, man är ju så speedad ändå den dagen, så det var lite surt att må dåligt pga ngt man stoppat i sig, efter festen...

Och en annan sak föresten, vi hade ju en kvartet som spelade i kyrkan och ingångsmusiken var Pachabel - Canon in d minor. Denna är 5 minuter lång, och det är väldigt lång tid. Önskar så att vi bett prästen göra ett tecken till våra gäster att de fick sitta ner, för alla fick stå upp tills dess att den tog slut (vilket nästan kändes som en evighet).

Annars ingenting

• Moloko

Dallandra: Vi hade oxå en vän som fotograferade, och när jag tittade på dem de första gångerna blev jag så förtvivlad för jag tyckte inte det fanns många fina.

Men sen gick jag igenom dem mer nogrant och kopierade in de som jag tyckte var 100% i en egen katalog, och i slutändan fick jag ut minst 50-60 som var kanon. Jag blev helt enkelt 'blind' för urvalet blev så kopiöst stort (även vi fick ett par hundratal bilder).

Men ni kanske redan har gjort en grundlig genomgång?

Svar på tråden Ni som är gifta - Vad skulle ni ändrat på om ni kunde??