Inlägg från: f.d. Svart brud |Visa alla inlägg
  • f.d. Svart brud

Reductil?

Jag har gått ner över 14 kg med Reductil sedan april och den har funkat bra på mig. Men man ska definitivt INTE köpa den via internet. Den har receptbelagts i Sverige av en anledning...
    Den har ganska mycket biverkningar på vissa, man ska inte ta den om man har högt blodtryck eller medan man försöker skaffa barn...

Reductil är ingen undermedicin, den är en hjälp på traven. Man måste lägga om sina kostvanor permanent och motionera och med andra ord göra jobbet själv. Den gör det bara lite lättare. Det är vanligt att medicinen slutar verka efter ett tag, så man måste få en högre dos. På vissa hjälper den inte alls. Men om man ska ta den, rekommenderar jag varmt att man samtidigt får hjälp och stöd av en dietist eller kostrådgivare!

Vanliga biverkningar är förstoppning, därför bör man äta bulkmedel (fibertillägg), muntorrhet, yrsel, hjärtklappning, förhöjt blodtryck och utslag. Jag fick de fyra första, men jag blev bättre efter ett tag.

Gå gärna in på familjelivs Reductiltrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-64/m2849829.html

www.familjeliv.se/Forum-5-64/m3938616.html

• f.d. Svart brud

FilippaK

Jag kanske kan hjälpa dig lite? Maila mig gärna. Det skulle vara intressant att veta om typen av mat du äter... Kanske kan jag ge dig lite tips där?
    info@svartbrud.se

Svar på tråden Reductil?