• NokGroda

Orgasm under samlag?!

Boktips:

"orgasmera mera" av Ylva Franzén

Förutom en korrekt ritning av de kvinnliga könsdelarna finns dessutom en massa tips och övningar för att få orgasm, för att få en större orgasm eller till och med för att få flera i serie..

Otroligt bra bok. Passar nog de flesta och kan också läsas av par.

• NokGroda

och jo det där lät ju nsätan som reklam. men den kan säkert lånas på biblioteket. så då är jag nog home free.

• NokGroda

jag skulle inte heller vilja missa finalen. någon gång ibland kan det vara läckert att avbryta för att fortsätta senare och våndas lite emellan.. men inte ofta.

eftersom finalen betyder att jorden skälvet, universum exploderar och himlens alla änglar flaxar samtidigt, så skulle jag inte kunna byta det mot något. det är oerhört. och efteråt är jag fullkomligt avslappnad och DÅ finns det inget skönare än att ligga tätt intill varandra och mysa.

• NokGroda

blöta fläcken vill ingen ha. man slipper den om man har sex ovanpå täcket.

• NokGroda

pumpa: förutsatt att man HAR varsinna täcken. vi kör med samma. det är gosigt. fast ibland har vi ett extra lakan mellan om det blir olidligt varmt.

• NokGroda

Monia m fl

blöta fläcken är inte bara hans, utan även hennes. och det kan vara olja och grejer i den också.

oavsett så är den ett gissel.

Svar på tråden Orgasm under samlag?!