• Pink Lady

Pilates

Hej!

Har en fråga ang. pilates. Hur bra är det egentligen? Någon som tränar regelbundet? Hur är träningsvideon Windsor Pilates?

Tacksam för alla åsikter, bra som dåliga!

• Svar på tråden Pilates
  • annaglitter

jag har kollat lite på stott pilates. vad är skillnaden mellan den och andra pilatesformer?

• annaglitter

pilates for dummies funderar jag på att köpa vad tror ni?

• tvillingsjäl

Jag var på ett pilates pass igår och det är ju bra jobbigare än man kan tro!! Idag har jag träningsvärk iallafall! Jag gillar det verkligen och ska fortsätta med det..jag behöver bli smidigare!!

• likar

Gillar pilates, men tycker passen med ledare är bättre än med video, eftersom ledaren kan kolla så man gör rätt.
    Men jag kör med videon hemma ibland oxå, får tänka lite extra bara när jag inte har nån spegel.

• annaglitter

Ni som tränar i stockholm, var kör ni era pass?

• Flickan_med_hickan

den är bra och lätt,man får magmuskler som bara den jag har hållt på ca 4 ggr men märker redan skillnaden, det enda svåra är att komma till rätta med andningen som någon annan skrev.

• annaglitter

Är det ingen som vet var man kan träna i Stockholm?

• Flickan_med_hickan

ehh nej jag görmitt hemma

• annaglitter

förlåt Pink Lady om jag norpade din tråd
    det kändes bara så onödigt att starta ännu en tråd om Pilates :)

• M.G

Jag har Pilates videon på 20-minuter från TV shop. Hur ofta tror ni man måste träna för att få effekt?
    Jag har också en på en timme, men jag har nog inte så´n disciplin att jag gör den flera gånger i veckan men 20 minuter känner jag att jag skulle kunna göra.

Svar på tråden Pilates