Stenungsund 2006
Hej!
Gifter mig på Orust Hoppas det är nära nog
Augusti 2006
Hej!
Gifter mig på Orust Hoppas det är nära nog
Augusti 2006
Hej allihop!
Jag är en sån där *fegis* som inte vågar gå ut med namn för jag har ett lite ovanligt namn & jag VET att en del släktingar & vänner kryper runt här på BT & planerar själva... & då vi inte officiellt meddelat att bröllopet skall ske än (5 eller 12/8 2006) så vill jag inte röjja min identitet än
Hoppas jag får vara med ändå?
Vi gifter oss i antingen Morlanda kyrka eller Hälleviksstrand. Kyrkbokningen för 2006 har inte tillåtits att påbörjas än så vi går i "väntans tider"
Någon av er här som hört gott/ont om några Cateringbolag i närheten av Stenungsund/Tjörn/Orust/Uddevalla?
tack för era tips! Kollar upp dem med detsamma
LINDAH: menar du att denna fotograf erbjöd allt du skrev för 3500? Låter ju kanon
Vilken dag har du bokat honom?
Igår var jag på banken & betalade min KLÄNNING
En underbar Atelier Diagonal klänning
Känns jättespännande!! Men den kommer inte förrän om ca 3 månader då den tillverkas i Spanien
Var tvungen att köpa den NU efterssom det är 2005 års modell & därför slutar tillverkas efter årsskiftet
Den kan enligt uppgift justeras med typ + - 4 cm så jag får helt enkelt hålla formen till augusti 2006
tjohooo känns jättespännande!
Har ingen bild på datorn, bara en utklippt från en bröllopstidning men hittar jag en så lovar jag att visa
Hittade den på Ramona Design i Göteborg
060603: Perfekt med köp av thaisiden i Thailand!! Då får ni nog ett kanonpris...
Havsnära: jo jag tror ni ligger "på gränsen" då gällande dagsljus... ska ni fotas FÖRE vigseln går det väl bra?
Hej tjejer!
Nu står jag i valet & kvalet; kyrkan ska bokas den 10:e & vete 17 om vi ska välja den 5 augusti 2006 eller den 12 augusti??
Vad tycker NI personligen? Det är ju semestertider: tror ni folk skulle föredra att bli bjudna till den 12 istället för den 5e??
Fast nu förtiden kanske det spelar mindre roll; fler & fler förskjuter ju semestern till augusti...
Lindha: har du (det har du säkert) funderat på att få den uppsydd via Kina??
Där kan man ju beställa med "express-leverans" om bröllopet är nära i tiden...
Funderade själv på det, men sen hittade jag min drömklänning på "hemmaplan"...