• Augustibrud-06

Stenungsund 2006

Hej! Ingen som ska gifta sig i eller runt Stenungsund 2006?

• Svar på tråden Stenungsund 2006
  • herman

060603

Ja, verkligen. Här kan man fördriva lååånga stunder ;)

• Lindha

Jag ska till Butik Juliana i Nygård. har varit där en gång innan. Verkligen trevlig och hjälpsam tjej. Henne kan jag rekomendera!

Herman var det dina föräldrar som kände Isaksson? han tar riktigt fina bilder, men är som sagt dyyyr! Vi skulle få betala 7500kr för foto innan vigseln.

• herman

Lindha
    Ja, det var det. 7500 är på tok för mycket tycker jag. Får väl se vad han kommer med för förlsag.

Hmm, hann ju inte mer än en butik innan jag hittade MIN klänning...

• herman

Den var jättevacker!
    Enkel men elegant, sånt gillar jag ;)
    Vet du vad den kostar?

• Lindha

Ingen aning om priset... men Aspera brukar ha rätt oki priser

• Lindha

Var hittade du din klänning herman? Får man fråga vad du fick betala?
    Jag har ju hittat min drömklänning, men den kostar 12500kr och det tycker jag är aaaalldeles för mycket

• herman

Köpte den på Ramona Design i gbg. Min mor och jag for in då min toastmadame hade sett en anons om rea i tidningen.
    Vi hittade inget på rean, men väl en alldeles nyinkommen klänning. Faktiskt riktigt överkommligt pris oxå. 4950 kr.

Har dock inte en aning om vad det är för märke eller modell, blev för uppspelt för att ta reda på det...
    Den hänger i säkert förvar hos mina föräldrar, såsmåningom får jag försöka få min syster att ta ett kort så ni får se :)

• Lindha

Hur tyckte du att dom var på Ramonas? Personalen och bemötandet alltså? jag har hört så mycket negativt så jag drar mig för att ens åka dit

• Hemligt ( fast inte längre)

Lindha
    Vilken vacker klänning

Svar på tråden Stenungsund 2006