Stenungsund 2006
Augustibrud-06:
Jag får inte tag på våran "kontaktman" ang Talludden(han är tydligen på semester).Ville bara meddela dig så du inte tror jag glömt bort dig
Augustibrud-06:
Jag får inte tag på våran "kontaktman" ang Talludden(han är tydligen på semester).Ville bara meddela dig så du inte tror jag glömt bort dig
Oj oj..vad ni är flitiga på att skriva
Jag har inte varit här på ett tag..sitter fast i syster siten FL eftersom vi samtidigt som bröllopsplanerandet väntar vårt 2:a barn..
Men inser nu att vi även får tag tag i detta, ni har ju fixatoch bokat massor med saker
Lindha:
Vill inte avslöja det här än....
Vet inte om någon vet vem vi är..
Lindha:
Förresten..jag har tidigare tittat in till dig på FL.....
Har gjort det
Hur ska ni andra göra med maten? Alltså vi sitter i valet och kvalet mellan buffé eller 3 rätters..Min sambo tycker att 3 rätters känns lite "finare" och jag tycker buffé kan vara mysigt..
Hm..en fråga. Någon som vet när Tjörn Runt är?
Augustibrud-06:
Tack!
Vi hade 19:e som förslag..men så kom jag på att T. R brukar vara i den vevan...
Lindha:
Det låter jättefint!! Väntar på bilder
Har hittat tre ringar som vi väljer mellan.
www.brollopstorget.se/Smycken/galleri-smycken-detaljer.php&ref=%2FSmycken%2Fgalleri-smycken.php&page=1
www.brollopstorget.se/Smycken/galleri-smycken-detaljer.php&ref=%2FSmycken%2Fgalleri-smycken.php&page=1
www.brollopstorget.se/Smycken/galleri-smycken-detaljer.php&ref=%2FSmycken%2Fgalleri-smycken.php%3Fpage%3D2&page=1
(den till höger)
vera08:
Vi kommer byta ut våra nuvarande förlovningsringar så vi rättar oss efter vigselringen!
Själv tycker jag också om nr2..men det är svårt att välja..