Hej alla glada brudar
Augustibrud-06
Jag var i stora höga och kollade lite på tyg och de hade ett jätte fint i Thaisiden det var inte helt kritvitt men inte beige heller utan ett mellanting, kostade 198:-/m (har ingen aning om det är dyrt eller billigt...)
Jag tror jag har hittat en ring jag vill ha oxå, det blev på guldfynd. På smycka hade de också jätte många fina ringar, men jag e så fasligt trött på dessa säljare, bara för att det ska vara en vigselring så plockar de "bara" fram de allra dyraste ringarna även fast jag sagt hur jag vill ha det, både stil och prisklass! På Guldfynd däremot var det en lite äldre dam som jobbade och hon var urgullig, har även visat ringen för min sambo och han tyckte den var jätte fin (det är ju ett + i kanten ) så den får det nog bli, det bästa var väl egentligen att den bara kostade 1398:-
Nåt spanande på pysselgrejer blev det inte, tiden gick så fort och vips så skulle jag träffa gubben, vi håller på och planera för att renovera toaletten hemma så vi var och kollade in lite badrumsinredning. Sedan var det storhandling på nya Kvantum och ja sen var klockan helt plötsligt åtta!
puh, det var ett långt inlägg, alltid lika skönt att skriva av sig lite...