• miss luxor

Depecha,Pallas Å andra m GALLSTEN - ny tråd

Öppnar ny tråd eftersom den gammla är stängd.

Hej alla stackare!

Jag trodde som vanligt att jag var frisk, tills i helgen. Var dessvärre ute på sjön när jag fick anfall TVÅ NÄTTER PÅ RAKEN!!
    Härledning: Jag tror inte jag kan äta kantareller.. attans

• Svar på tråden Depecha,Pallas Å andra m GALLSTEN - ny tråd
  • miss luxor

mäh jag kan inte stava..

• Gerda

ha ha... jag tycker rubriken är så kul... vill de att alla ska veta att ni alla har gallsten?! ;)

• miss luxor

hoho..har ni hittat hit än?

• miss luxor

ingen här än?
    Jag har fått en operationstid :(..eller :) kanske, har inte riktigt bestämt mig.

• miss luxor

Jo men, nu behöver jag lite moraliskt stöd hära.. Operation om 11 dagar

• Tessiless

Hej miss luxor, du ensamma lilla gallstensflicka

Jag antar att du är alldeles nyopererad så moraliskt stöd är ju lönlöst! Hoppas OP gick bra. Jag tog bort mitt elände för ca 5 veckor sedan och mår som en prinsessa!! Jag hade jätteont samma dag och dagen efter OP (måndag och tisdag) men fick sen min möhippa på lördagen och var då hur bra som helst. Så känner du dig sliten idag så bara lugn, det går snabbt över

• Pallas Athena

Men jösses! Miss Luxor! Förlåt att jag inte hittade hit i tid! Hoppas att du bestämde dig för OP och att det gick bra! Undrar hur det gick för Depecha den 28:e!!!

• miss luxor

Heeeej. Nyhemkommen från sjukhuset.

Kul att ni hittade hit tillslut.
    Jag var en patetisk patient.. kom dit i måndagsmorse och började gråta och sa att jag ångrat mig.. De var tvugna att ringa kirurgen så han fick komma o övertala mig.
    Jag klarade mig undan med titthål, så det var ju skönt iallafall. Kom hem i går kväll och känner mig fortfarande lätt illamående och har ont. Men dom säger att det ska gå över fort, så jag hoppas det.

• miss luxor

Undrar också hur det gick för depecha!!!??

Svar på tråden Depecha,Pallas Å andra m GALLSTEN - ny tråd