Han vill inte ha sex
Jag traffade en ny kille for inte sa lange sedan och jag trivs valdigt bra med honom. Vi har massor av saker gemensamt och pratar i timmar om allt mojligt och han far mig att skratta sa att jag viker mig. Men han ar inte speciellt intresserad av sex. Min erfarenhet ar att de forsta manaderna da man ar nyforalskad ar man ganska aktiv i sangen, men han ar annorlunda. En kvall fragade jag honom skrattande om han verkligen ville lasa en bok och inte gora nagot annat. Da forklarade han att han naturligtvis tycker om sex, men det ar bara en av manga saker som han gillar att gora. Pa ett satt ar jag glad for det visar att han umgas med mig for att han tycker om mig som person och inte for att han bara vill ligga med mig, men a andra sidan oroar det mig eftersom for mig ar det en viktig del i ett forhallande. Det skapar narhet och ar det som sarskiljer en pojkvan ifran en van. Speciellt i borjan. Tillagas kan att jag ar 30 ar, han ar 29 och vi har traffats (intensivt) under ca 1,5 manader. Jag ar ingen sexgalning, men efter sa pass kort tid tillsammans ar jag van vid att man i alla fall har sex varje gang man sover over hos varandra. Jag tror att det kan bli ett problem for mig. Nagon som kanner igen sig?