BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
Haloj!
junibrud2006, vad ska ni äta då?! Det är ju bara skönt att vara ute i god tid! Se bara på mig! Hehehe! Jag har två år och 8 dagar kvar! Hehehe! Fast jag har ju inte börjat planera heller.......!
Haloj!
junibrud2006, vad ska ni äta då?! Det är ju bara skönt att vara ute i god tid! Se bara på mig! Hehehe! Jag har två år och 8 dagar kvar! Hehehe! Fast jag har ju inte börjat planera heller.......!
Vad är tournedos för något?!
Vi har väl tänkt oss att sätta oss ner någon gång snart å diskutera vilken typ av bröllop vi vill ha, om det är något udda så kan man ju behöva en del tid på sig!
Oki! Man lär sig något nytt varje dag! :D
Noterat! :D
*suck* nu blidde ja ju sisst igen!! Jag som va så glad när hallonpaj stog efter mig....trots att det va fel i ordningen! :D
Ingen som ska byta datum?! Å ta...säg....dec 2007 ?! Hehehe!! :D
Oooo! Va kul för dig!! Vilken vecka är du i nu då?!
Men den ultimata placeringen är nog överst!! :) Hehehe!!!
Å så har jag juh ett bröllop att gå på i januari! Min kompis ska gifta sig! Komm otroligt oväntat, dom har varit tesammans i 2 månader, är nyförlovade! Hehehe! För en del går det snabbt!
Cissi_73, hehehe..du tror inte att det är tre då?! Då har du händerna fulla! :D
Ja det är bra Cissi_73! Stå på dig! Hehehe!! Va spännande att vara gravid!
Men hur är det för dig då....känns det lika speciellt som första gången du va gravid?! Du är ju erfaren! Hehehe!
Jag kan inga tisdagar...annar ser det lugnt ut just nu...blir arbetslös om två veckor...så om jag inte hittat nåt jobb innan dess så kan jag!
feb05, jag söker alla jobb! Hehehe! Men jag är utbildad bagare / konditor !! Ska sitta å ringa en massa imorrn! Om någon har ngt tips så hör av er!! Allt emottages tacksamt!
Oj så många vi ser ut att bli på träffen! Hehehe!! Kul!!!
Helle74 , välkommen!