• Cissi_73

BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!

Hej! skulle bara tala om för er att allt är bara bra med mig och med mitt nya liv i magen =)

Kul att se att många har gift sig och att det är många som ska gifta sig, jätte roligt..Grattis till er alla..

skulle vilja göra om mitt bröllop för jag tyckte att allt gick så fort,hihi..nu kan jag inte ens ha mina ringar på mig, har svullnat å jag får eksem..å det är tråkigt :(
    Men jag får väl på mig dom efter bebben har kommit...om nu allt går bra..Man kan ju aldrig veta vad som kan hända..

• Cissi_73

Billa

jag är i vecka 8 nu. ser ut som man är i 4-5 mån. min mamma å mina vänner tror att jag har tvillingar i magen, men det tror inte jag för jag brukar bli stor . hoppas att det bara är en för annars blir det jobbigt..huga..funderar på att göra ett tidigare ultraljud för att se om det är 1 eller 2 i magen..Kanske har gått längre med man vet ju inte, hihi..dt blir nog bra till slut :)

• Cissi_73

Hahahaha..ni är roliga ni..jag hoppas verkligen att det bara är en nu. Vi ska till Mvc på fredag å skriva in oss så ska vi diskutera om ett tidigare UL som jag hoppas att jag får ta men det kan dom väl inte hindra mig att göra om jag vill göra ett tidigare..Jag kommer att stå på mig iaf hehehe...

• Cissi_73

Billa

Ja du, den här graviditeten känns ju inte alls lika dan som dom andra jag har haft. Jag var ju helt inställd på att inte ha mera barn, jag väntade på att min mens skulle komma så jag kunde sätta in en hormonspiral men ack va jag bedrog mig, det blidde en bebis i stället å jag var ju inte glad över det först och för jag visste att min man inte heller ville ha barn, så det blev väldigt mkt för mig,men jag bestämde mig efter att chocken hade lagt sig att jag skulle behålla bebben, tänkte att det måste ju vara en mening med det så kände jag att det var en liten bröllopsgåva för vi han ju inte vara gifta länge när vi fick veta det här..Men nu är jag å min man överlyckliga över bebben men jag vågar inte riktigt att slappna av ännu. När jag är i vecka 12 så kommer det att släppa. Jag har fått tid för ultraljud den 11 okt , jag bara längtar. oj va mkt det blev det här är ju egentligen om bröllop, fast jag är ju nygift iofs hihi..så blev det bebbe efter bröllopet precis som det ska vara egentligen, hihi..jag håller mig mest till på familjelivs hemsida nu , jag kikar in här fortfarande för jag kanske kan vara till hjälp nångång..Ha det så bra allihopa, kram kram..

• Cissi_73

junibrud2006

gå in på Idooshemsida å titta där.
    jag kan med hela mitt hjärta rekomendera hennne.Hon är super duktig.
    det finns bilder på brudar som hon har fixat.Jag e me där också, hihi..

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!