BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
Såg att jag är nu på tredje plats! Gud va skrämmande.. Kul samtidigt!
Såg att jag är nu på tredje plats! Gud va skrämmande.. Kul samtidigt!
Såg listan men kan tyvärr ingen av dagarna Måndag jobbar jag till 19 och torsdag ska jag på Bounce. Vilken tid har ni tänkt er på torsdag? Bounce börjar inte förrän kl 20.00 kanske hinner jag vara med ett tag
feb 05.
Japp! Mina visdomständer tog de bort när jag var 15. Man såg att tänderna skulle växa snett och trycka ut mina framtänder. Hela operationen tog nästan tre timmar Det var nämnligen svårt att ta ut dem då de var så små. Själva operationen var inte farlig, bara att man satt där och gapa så länge var dryggt! Efteråt hade jag ingen känsla i munnen och gick och dregla i timmar tills bedövningen släppte. Man har ingen koll på saliven pga bedövningen!
Efter det kunde jag bara dricka och äta glass, kunde inte tugga på tre veckor.
Men du ska bara ta bort en, då lär det bli enklare och du kanske slipper vätskedieten
Hej tjejer!
Idag är det fyra månader kvar till B-dagen.
Det börjar närma sig, hi,hi
Tror att jag ska beställa hindersprövningen, den gäller trots allt fyra månader.
Hur går det för er andra?
Ska försöka hinna med den här gången. torsdag passar mig bäst. Lägger in mitt namn på listan.
Måndag 5 december: Junibrud2006, Helle74, Billa, majbrud06, hallonpaj
Tisdag 6 december: Junibrud2006, Helle74, hallonpaj
Torsdag 8 december: Junibrud2006, Helle74, Billa, Gabbies, majbrud06, hallonpaj, feb.brud
Här kommer min:
mrs_issis@yahoo.com