• Gabbies

BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!

oj en sjätte tråd.. :)

• Gabbies

hehe ta det lugnt Billa det kommer fler.. jag vet precis hur tråkigt det är att stå sist.. jag gjorde det tills du räddade mig.. :)

• Gabbies

Jag kan den 13:de oktober, men ej den 10:de.. ett annat problem med OT e väl att alla inte kommer in? har för mig att när vi skulle äta där förut när jag va 21 så sa dom att de 23 som åldersgräns även om man bara skulle äta.. men de kanske inte gäller tacobuffé?

• Gabbies

visst har dom sallad på La Pasta?

• Gabbies

min mail: gabriella_k@hotmail.com

feb.brud jag ska också på Bounce men som sagt de börjar ju inte förren 20 så man hinner titta in på träffen.. =)

• Gabbies

Jag har precis börjat min viktminskning.. vill inte kalla det batning eftersom jag ändrar livsstil inte bara för en stund för att pressa ner vikten utan för alltid.. men ville iaf säga det så att t ex junibrud inte tar illa upp att jag inte äter av bullarna..

• Gabbies

Billa du lär ju inte behöva gå ner i vikt till bröllopet direkt.. *avis*

• Gabbies

Brud aug: Grattis till vinsten av skivan o jag hoppas att du vinner imorrn!! Jag kommer också att hålla en tumme!

junibrud: Jättefin klänning! förstår att du e nöjd med den!

Ang. Kalle o Chokladfabriken så tyckte jag inte att den va så där jättebra.. orginalet e sååå mkt bättre! Dom har ju tagit bort scener i den nya filmen.. o så tyckte jag att Willy Wonka påminde om M.Jackson.. men de e bara min åsikt..

• Gabbies

tack för kartan brud aug! lite lustigt att jag inte hittar fast jag verkar bo granngårds.. men har ju bara bott här typ en månad.. men e de gula hus? för då kan de va dom som jag nästan ser hemifrån mig..

junibrud: Ha så kul i Danmark!

• Gabbies

Japp jag bor i dom röda bostadsrätterna.. dom som ser ut som radhus typ.. men då vet jag ju iaf vilken gata du bor på.. då borde jag ju hitta rätt hus.. ;)

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!