BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!
Hallå hej på er!!
Det verkar som ni har väldigt roligt på era träffar! Hur många är ni som brukar träffas och hur ofta??
Själv ska jag gifta mig i maj och börjar redan bli super nervös... Sååå typiskt mig!
Hallå hej på er!!
Det verkar som ni har väldigt roligt på era träffar! Hur många är ni som brukar träffas och hur ofta??
Själv ska jag gifta mig i maj och börjar redan bli super nervös... Sååå typiskt mig!
Hallå!
Jo vi ska gifta oss den 6 maj i Badelunda kyrka som du nog förstod!!
Sedan ska vi ha mat/fest i byggdegården!
Det blev så eftersom den ligger så nära och det är behändliggt för gästerna att ta sig dit efter vigseln...
Träffarna verkar vara jätte intressanta!!
Jo vi bestämde oss för att gifta oss bara för 1 1/2 månad sedan så planerna rullar för fullt!!
Jag förstår nog va du menar med planeringsfreak det känns bekant...
Min sambo blir tokig på mig när jag springer runt med mina tidningar och självklart så har jag en egengjord bröllopspärm där alla viktiga saker sitter! Ska man ha full koll så ska man eller???
Jag kommer gärna på nästa träff hur länge har ni haft dessa träffar??
Måndag 5 december: Junibrud2006, Helle74, Billa, majbrud06
Tisdag 6 december: Junibrud2006, Helle74
Torsdag 8 december: Junibrud2006, Helle74, Billa, Gabbies, majbrud06
Va kul att det äntligen finns andra att prata med som förstår en och inte tycker man bara tjatar!! *ler*
junibrud2006
jessica.karlsson@malarenergi.se är min ena adress och den öppnar jag dagligen!!
Säg gärna till om du vill ha hjälp med nått!
Hej tjejer!
Vill först och främst meddela till junibrud2006 att jag tyvärr tyvärr tyvärr ej kan komma på torsdag...
Fick reda på igår att min dotter ska ha jul-vernisage på sitt dagis och med blandade känslor så vill jag inte missa BT-träffen men vill absolut inte svika min dotter!
Hoppas ni får en super trevlig kväll och så får ni skriva och berätta vad ni pratade om!!!
Kramiz