• hallonpaj

BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!

jaså är det här ni är... (!!!)

tappade bort västeråstråden.. är inte så haj på det här med forum och att de stängs ner efter en tid... suttit och läst igenom den nya tråden (det tog sin lilla tid..)för att se vad som är på gång i allas liv och så...
    såg att det var en träff på gång, den 13 oktober? vore kul att haka på och träffa er (verkade som det var många som skulle dyka upp...)

Nu är det mindre än ett år kvar!!! var och firade "ett år kvar" på karlsson på taket i fredags!!!

• hallonpaj

brud aug05:
    min mejl är: hallonpaj242@yahoo.se

apropå visdomständer - sitter och väntar på att få min kallelse om att dra ut dem, har stått i kö nu i två år (*suck*). den borde komma snart eller om ett halvår, iaf enligt vad de sa då...

• hallonpaj

feb05: det är på kirurgin tror jag (borta på lasarettet, om jag kommer ihåg rätt). har svartån som min mottagning...
    för två år sen sa de att det var två till två och ett halvt års kö till att operera bort dem... verkar underligt... lycka till med operationen!!

• hallonpaj

jag kommer också!

var kan man köpa bröllopstidningar egentligen? har inte sett någon nånstans... eller så letar jag bara dåligt...

• hallonpaj

Måste också tacka för en mycket trevlig kväll! Oerhört givnade att få veta hur alla andra har gjort/ska göra - har fått massor av inspiration!

Jag och m2b satte oss vid datorn då jag kom hem och började fundra på inbjudningskorten - har ett par bra idéer nu...

Vore kul att ses igen!!!

• hallonpaj

junibrud2006: det blir nog i vinrött, höga kort med text och detaljer i guld. tänk dig typ halva a4, ställ det på högkant och sedan en bred bård av något annat papper som matchar det vinröda, som ligger snett äver kortet ganska högt upp... svårt att beskriva så här, men vi tycker båda att första prototypen ser bra ut (han är en "mästare" på photoshop...

min e-post är hallonpaj242@yahoo.se - vore kul att se era kort! kan nog mejla över vår idé också i veckan

• hallonpaj

har tagit lite paus i bröllopsplanerandet, eftersom jag sitter och skriver på min c-uppsats... ska ju inte gifta mig förrän om 11 månader...

ska snart köpa mitt klänningsmönster, och tänkte väl sy första provvarianten i jul när min uppsats är färdig...

det som dock ligger på tur i planerandet är just gästlistan - hur välja ut de viktigaste personerna????

sen ska ju oxå en hög med respektive (dock inga barn) vara med... hur gör man med de där respektive? om man inte har träffat personen ifråga -ska den då bjudas med? hur gör ni?

• hallonpaj

Fyller på...

Måndag 5 december: Junibrud2006, Helle74, Billa, majbrud06, hallonpaj
    Tisdag 6 december: Junibrud2006, Helle74, hallonpaj
    Torsdag 8 december: Junibrud2006, Helle74, Billa, Gabbies, majbrud06, hallonpaj

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!