Inlägg från: WeddingFairy |Visa alla inlägg
  • WeddingFairy

BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!

Hörrni V-ås brudar..hjälp mig med lokal som har fin plats i närheten för en borglig vigsel. Börjar bli desperat! Vill helst vara i Badelunda Bygdegård men den är tyvärr bokat den 5:e augusti när vi gifter oss! Nån vänlig själ som har nåt förslag?? Vore sååå tacksam för svar!

Kram på er

• WeddingFairy

Tack för svaret Junibrud2006

Jag skulle jättegärna ha festen i Brunnby...Men tyvärr är den lite för dyr för vår budget! Och om jag inte minns helt fel så är den redan bokad 5:e augusti!

• WeddingFairy

Skerike är också bokad då=( Vi har preliminärbokat Lillhärads bygdegård iallafall...jätte mysig lokal..MEN..det finns ingen "trädgård" eller liknande i närheten som vi kan ha vigselceremonin på! Men hittar vi inget annat ställe så blir det i Lillhärad iallafall!

Var ska alla ni andra ha er fest?? Nån som gifter sig borgligt?

Kram

• WeddingFairy

Tack snälla ni för all hjälp!

Älvan87...redan nu på lördag? GRATTIS..va roligt! Är du nervös? Var ska ni ha själva ceremonin?

• WeddingFairy

älvan87
    oj..jag kommer vara helt hispig så där tätt inpå bröllopet! Ok så ni gör så. Vi va också inne på röda rummet men valde sen att viga oss utomhus!
    Vad kul förresten med en ungbrud=)
    O älvor gillar du med;)

• WeddingFairy

älvan87
    Hehe..nä liiite kallt för att gifta sig utomhus nu=P Hoppas ni får en toppendag!
    Heter du Älvan på riktigt eller?

• WeddingFairy

Fint namn=) annorlunda!
    Lycka till Snart Fru fredriksson;)

Svar på tråden BTträff i Västerås!!! Ny tråd... nr 6!!